نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مُهر استان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت که با ورود ۳۵ هزار دُز واکسن ضد کرونا به این دو شهرستان، واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در این دو شهرستان به اتمام خواهد رسید

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس به نقل از ایرنا ، سید موسی موسوی عصر چهارشنبه در دیدار با معاون بهداشتی وزیر بهداشت و درمان خواستار جهش در روند واکسیناسیون و اختصاص سهمیه‌ای ویژه به لامرد و مهر با هدف اجرای واکسیناسیون کامل شد.

مطلب دریافتی ایرنا از دفتر نماینده لامرد و مهر افزوده است که رئیسی معاون وزیر بهداشت در پی این درخواست، با اختصاص ۳۵ هزار دُز واکسن موافقت کرد که با اعلام نماینده یادشده مبنی بر اینکه واکسن برکت متقاضیان بیشتری در حوزه انتخابیه دارد، مقرر شد از این تعداد ۲۰ هزار دُز واکسن برکت ارسال شود.

مطلب ارسالی نماینده لامرد و مهر حاکی است پیش‌بینی می‌شود با اختصاص بزرگترین محموله واکسن کرونا، روند واکسیناسیون در لامرد و مهر تکمیل شود و تمام افراد بالای ۱۸ سال در این حوزه واکسینه شوند.

در عین حال در نشست موسوی نماینده مردم در مجلس با رئیسی معاون وزیر بهداشت مقرر شد محموله ۳۵ هزار دُز به سرعت در اختیار مردم قرار گیرد و اگر روند واکسیناسیون ناتمام ماند، تعداد باقیمانده مجدداً هفته آینده ارسال شودد.

شهرستان های لامرد و مهر در فاصله ۳۶۵ و ۳۳۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارند