بی احتیاطی و تصادف دو خودروی سواری در شیراز یک نفر را مصدوم و دو شهروند را به کام مرگ فرستاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آینه فارس ، روابط عمومی آتش نشانی شیراز اعلام کرد:در پی برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با ستون برق در بلوار رحمت و اطلاع رسانی شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز امروز آتش نشانان ایستگاه ۶ به محل حادثه اعزام شدند.
با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ بشدت با ستون برق وسط بلوار برخورد کرده و راننده آن به طرز دلخراشی در میان اتاقک در هم پیچیده خودرو جان باخته بودند.
شدت برخورد خودرو با ستون برق به حدی بود که خودرو پس از برخورد با ستون برق واژگون و متلاشی شده بود.
آتش نشانان به سرعت ایمن سازی‌های لازم را انجام داده و با به کارگیری تجهیزات هیدرولیکی بخش‌هایی از اتاقک خودرو را برش و سرنشین مرد ۳۵ ساله را خارج کردند و پس از انتقال خودرو توسط جرثقیل و پاک سازی محل حادثه، با تحویل محل به عوامل راهور و نیروی انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

سه کشته و مصدوم در دو حادثه رانندگی در شیرازسه کشته و مصدوم در دو حادثه رانندگی در شیرازسه کشته و مصدوم در دو حادثه رانندگی در شیرازسه کشته و مصدوم در دو حادثه رانندگی در شیراز

همچنین واژگونی خودرو ۲۰۶ در جاده نیروگاه شیراز آتش نشانان ایستگاه ۱۳ را به محل حادثه کشاند.
با حضور تیم امدادی به محل مشاهده شد به دلیل واژگونی کامل خودرو، دو سرنشین آقا و خانم حدودا ۳۵ ساله درون خودرو گرفتار و قادر به حرکت نبودند.
آتش نشانان سریعا بدنه خودرو را برش و مصدومین را رها سازی کردند.
متاسفانه با معاینه عوامل اورژانس فوت سرنشین آقا تایید و سرنشین دیگر به مراکز درمانی منتقل شد