مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به سهم ۸ درصدی کاروان پارالمپیک توکیو از ورزشکاران استان، گفت: ورزشکاران فارسی ۱۳.۶ درصد از مدال‌های این مسابقات را از آن خود کردند.

عباس حاجی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان فارس در آیین تجلیل از قهرمانان پارالمپیکی استان فارس که با حضور نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد، گفت: طی شش ماه اخیر شاهد موفقیت‌های زیادی در عرصه ورزش فارس بودیم که از جمله آن‌ها می‌توان به قهرمانی تیم هندبال شهید شاملی کازرون و صعود تیم فوتبال فجر شهید سپاسی به لیگ برتر اشاره کرد.

او کسب بیش از ٣٢ مدال در مسابقات مختلف توسط ورزشکاران استان فارس را از موفقیت‌های مهم این استان در عرصه ورزش دانست و افزود: مهم‌ترین مدال‌های کسب شده مربوط به پارالمپیک و المپیک توکیو ٢٠٢٠ بوده است.

حاجی‌زاده همچنین با اشاره به حضور ساره جوانمردی، قهرمان استان در این دوره از مسابقات و مورد تحسین قرار گرفتن او از سوی رهبرمعظم انقلاب، خاطرنشان کرد: حرکت خانم جوانمردی در اختتامیه پارالمپیک نشان داد که می‌توان با حجاب قله‌های ورزش جهان را فتح کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های ورزشکاران و قهرمانان استان این است که زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزش قهرمانی تقویت شود.

انتهای پیام/