رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که سایت‌های منتسب به کابینه این رژیم از دسترس خارج شدند.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که برخی وب‌سایت‌های مربوط به وزارتخانه‌های این رژیم از کار افتاده‌اند.

جروزالم پست در این باره نوشت: «ظاهراً تمام وب‌سایت‌های دولتی اسرائیل عصر دوشنبه از دسترس خارج شده‌اند. علت این مسئله در حال حاضر مشخص نیست.»

رسانه‌های صهیونیستی مدعی شده‌اند که حمله سایبری وب سایت‌های منتسب به کابینه این رژیم را فلج کرده و ارزیابی این است که هکر‌های ایرانی پشت آن هستند.

خبرنگار المیادین نیز گفت: امنیت سایبری اسرائیل اعتراف کرد که وب سایت‌های نخست وزیری و تعدادی از وزارتخانه‌ها مختل شده است. سایت‌های نخست وزیری و وزارتخانه‌های دادگستری، امور داخلی، بهداشت و تجارت اسرائیل از کار افتاده است.

رسانه های اسرائیلی همچنین به نقل از منابع امنیتی این رژیم اعلام کردند که حمله سایبری امروز بزرگترین حمله علیه زیرساخت های اسرائیل است و ارتش اسرائیل این رویداد را پیگیری می‌کند. در پی حمله سایبری فوق العاده، ارتش رژیم صهیونیستی وارد صحنه شده و واحد دفاع سایبری ارتش این رژیم به بررسی این رویداد کمک می‌کند.

یک منبع امنیتی به نشریه صهیونیستی هاآرتص گفته است احتمالا یک دولت یا یک سازمان بزرگ در پشت این حمله سایبری قرار دارد.

در همین حال پایگاه نت بلاکس که وضعیت اینترنت را پایش می‌کند از اختلال گسترده در شبکه اینترنت این رژیم خبر داد.

از سال گذشته میلادی تاکنون حملات سایبری متعددی علیه زیرساخت‌های صهیونیستی صورت گرفته است. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به هک وبسایت‌های صهیونیستی «جروزالم پست» و «معاریو» در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد. در پی این هک‌های متعدد، رئیس اداره سایبری رژیم صهیونیستی تغییر کرد.

طی ماه‌های گذشته، چندین گروه از «هکرها» به سایت‌های مختلف رژیم صهیونیستی حمله کردند که سرویس‌های امنیتی این رژیم، ایران را به دست داشتن در تعدادی از آن‌ها متهم کرده‌اند. اکتبر گذشته، یک گروه هکری فایل‌هایی را منتشر کرد که حاوی اطلاعات کامل و جزئیات اسامی، شماره تلفن و آدرس صد‌ها سرباز صهیونیست بود.