فرمانده انتظامی استان فارس از وقوع یک فقره سرقت مسلحانه نافرجام در شهرستان مرودشت خبر داد و گفت: با سرعت عمل ماموران انتظامی سارقان دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس ، سردار رهام‌بخش حبیبی در این خصوص اظهار داشت: صبح امروز ماموران انتظامی شهرستان مرودشت از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره سرقت طلافروشی در یکی از خیابان های این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و در این راستا موفق شدند دو سارق را هنگام فرار از محل سرقت دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه با حضور به موقع ماموران انتظامی و همراهی و همکاری مردم، سارقان در سرقت از طلافروشی ناکام ماندند، گفت: با تلاش ها و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و اجرای طرح مهار دو همدست دیگر این سارقان نیز که با یک سواری پژو پارس متواری شده بودند در محور “شیراز-اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در این خصوص دو قبضه اسلحه شکاری و جنگی به همراه مهمات مربوطه و تعدادی تجهیزات از سارقان کشف شد، افزود: با هماهنگی دستگاه قضائی چهار سارق مسلح دستگیر شده به همراه پرونده مربوطه برای تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس می باشند.

این مقام انتظامی هشدار داد: مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند که پلیس با همکاری دستگاه قضا به آنها اجازه نخواهند داد که آسایش و آرامش مردم را سلب کنند.

گفتنی است در این خصوص سه نفر از کسبه محل به دلیل تیراندازی با اسلحه ساچمه‌زنی از سوی سارقان مجروح و سریعا توسط عوامل امدادی به بیمارستان انتقال و سردار حبیبی به همراه جمعی از معاونان جهت عیادت و پیگیری مراحل درمان به بیمارستان مراجعه کردند که خوشبختانه حال هر ۳ نفر خوب است