نماینده، ولی فقیه در فارس گفت: رییس جمهور آینده باید بتواند با استفاده از ظرفیت همه گروه‌های سیاسی، برای رفع مشکلات جامعه برنامه ریزی کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آینه فارس ،آیت الله دژکام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری افزود: داشتن سابقه کاری ارزشمند همراه با برنامه، می‌تواند ملاک مهمی برای انتخاب رییس جمهور باشد.
امام جمعه شیراز حکومت را امانتی برزگ دانست و تصریح کرد: مردم با شرکت در انتخابات تصمیم می‌گیرند که این امانت بزرگ را به چه کسی بسپارند.
نماینده، ولی فقیه در فارس گفت: نباید به خاطر اشتباهات گذشته برخی دولتمردان، با صندوق‌های رای قهر کرد چرا که بی توجهی به صندوق آرا می‌تواند ضربه بزرگی به خودِ مردم و جامعه باشد.
آیت الله دژکام همچنین اشاره‌ای به مناظرات نامزد‌ها کرد و گفت: در این مناظرات و سوالاتی که مطرح می‌شد بیشتر به مسأله معیشت و اقتصاد پرداخته شد، اما توجه به علم و دانش، معرفت و اخلاق، عدالت و مبارزه با فساد و مسأله استقلال کشور باید در برنامه‌های نامزد‌های ریاست جمهوری باشد.
لزوم توجه مسولان نهاد‌های مختلف استان به برگزاری مناسب بزرگداشت حضرت احمدبن موسی علیه السلام در اواخر هفته آینده، از دیگر مباحث نماز جمعه شیراز بود. نماینده، ولی فقیه در فارس تاکید کرد: نمایندگان مجلس، مدیران استان، شهرداری و شورای شهر و روحانیون باید برای ششم ذی القاعده برنامه ریزی منسجمی داشته باشند.
آیت الله دژکام همچنین از صدا و سیمای استان خواست در کنار اصحاب رسانه برنامه‌هایی را تدارک ببینند تا به خاطر شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مردم بتوانند از طریق رسانه، این مراسم پرشور را مشاهده کنند