ذوب آهن و فجر سپاسی در هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود گاندوها در نیمه دوم به پایان رسید.

  ستاره این بازی کسی جز میلاد جهانی نبود که در هر نیمه یک گل برای تیمش به ثمر رساند تا ذوب به رده نهم جدول صعود کند.

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس
ورزشگاه: فولاد شهر ،داور: عباس راکی

گل‌ها: میلاد جهانی (دقیقه ۳۸ و ۶۵، ذوب آهن)

 ذوب آهن:

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، پویا پورعلی، محمد سلطانی‌مهر (دقیقه ۴۶، سجاد جعفری)، سیدمحمد قریشی (دقیقه ۵۴، امیرحسین صدقی)، رضا خالقی‌فر (دقیقه ۶۶، علی خدادادی)، میلاد جهانی (دقیقه ۶۶، حسین شنانی)،سجاد دانایی، آرمان قاسمی، محمد خدابنده‌لو و مسعود ابراهیم‌زاده.

سرمربی: مهدی تارتار

 

 

فجر سپاسی:

ایمان صادقی، محمد عرفان معصومی، سعید زارع (دقیقه ۷۴، اتابک زارعی)، میلاد احمدی (دقیقه، ۷۴ رضا خانی)، شهرام گودرزی، محمد قنبری، علی ملائی، محمد رضا خدری (دقیقه ۴۶، محمد کاظمی)، سجاد عبدویی، احمد رضا زنده روح، محمد زینالی.

سرمربی: علی اصغر کلانتری

 

شرح بازی:

در نیمه اول تیم ذوب آهن سعی کرد با ارسال به عمق دفاع حریف حملاتی را روی دروازه حریف داشته باشد و در این خصوص نیز تا حدودی موفق ظاهر شد. در فاصله ۱۲ دقیقه به پایان نیمه اول ذوبی ها توانستند با ضد حمله خوبی که ترتیب دادند دروازه فجر را باز کنند و به نوعی طلسم گلزنی میلاد جهانی در این فصل شکسته شود و بازی با همان نتیجه یک بر صفر در نیمه اول به پایان رسید.در نیمه دوم نیز گاندوها حاکم بر توپ و میدان بودند و توانستند با ایجاد فشار و موقعیت روی دروازه حریف گل دوم را نیز به ثمر برسانند. چهره ویژه این دیدار میلاد جهانی بود که توانست با دو گل خوب خود زمینه ساز پیروزی تیمش باشد. تیم ذوب آهن با این برد طلسم عدم پیروزی در فولاد شهر را پس از سه دیدار شکست و به روزهای خوب خود هم رسید.

شرح گل:

گل اول ذوب آهن (میلاد جهانی، دقیقه ۳۸): حرکت خب خدا بنده لو و پاس او به میلاد جهانی که این بازیکن توانست دروازه فجر بدون مزاحمت باز کند.

گل دوم ذوب آهن (میلاد جهانی؛ دقیقه ۶۵): ضربه از راه دور میلاد جهانی به تور دروازه تیم فجر رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۷: پاس خوب آرمان قاسمی برای مسعود ابراهیم زاده و این بازیکن از زاویه بسته یک شوت زیبا روانه دروازه فجر کرد که توپ با اختلاف کم از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۱+۴۵: حرکت تیمی و زیبای ذوبی ها که در نهایت محمد سلطانی مهر با یک ضربه والی توپ را روانه دروازه فجر کرد و دروازه بان توانست این شوت را مهار کند.

دقیقه ۵۲: حرکت خوب میلاد جهانی و پاس او به خدا بنده لو اما شوت والی این بازیکن کم جان بود و گلر فجر آن را مهار کرد.

دقیقه ۷۱: ضربه سر زینالی با اختلاف از بالای دروازه فرعباسی به بیرون رفت.

دقیقه ۲+۹۰: شوت اتابک زارعی از راه دور به راحتی در اختیار حبیب فرعباسی قرار گرفت.