فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز همکاران ما در سراسر کشور مشغول مجاهدت هستند و تلاش می‌کنند امنیت و آرامشی که به واسطه خون شهدا بدست آمده است را ارتقا بخشند.

بعد از ظهر امروز سردار حسین اشتری با حضور در منزل شهید علی اکبر رنجبر ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید گفت: تسلیت ما به این دلیل است که یک افسر رشیدی که بیشتر عمر خود را در راه خدمت به مردم گذرانده و می‌توانست بیشتر خدمت کند را از دست داده ایم و تبریک از این سو که او با رشادت و ایثار خود باعث ثبات و امنیت بیشتر در جامعه خواهد شد.

او گفت: امروز همه باید قدردان کسانی باشیم که برای رضای خداوند مجاهدت می‌کنند، و امنیت و آرامش جامعه به واسطه خون شهدای عزیز از جمله شهید رنجبر به دست آمده و این افتخاری است که انسان جان خود را برای امنیت مردم نثار کند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز هر کسی به شیوه‌ای مانند بیماری منحوس کرونا، و تصادفات جان خود را از دست می‌دهد و این بسیار سخت است ولی چیزی که خاطر این خانواده شهید را تسلی می‌بخشد این است که او به خاطر مردم و امنیت جان خود را از دست داده و این در پیشگاه الهی عظمت دارد.

سردار اشتری با اشاره به دستگیری سریع قاتل قبل از از خاکسپاری شهید رنجبر و تقدیر از سردار رهام‌بخش حبیبی و همکاران انتظامی به جهت تلاش‌های شبانه‌روزی، گفت: این موضوع باعث تسلی خاطر خانواده شهید و البته همه مردم کشور شد، که داغدار این موضوع هستند.

دیدار فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با خانواده شهید رنجبر

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور گفت: شهید رنجبر افسر رشید و فداکاری بود که روز‌های قبل از شهادتش به واسطه عملکرد خوب مورد تقدیر فرماندهان خود قرار گرفته است و بعد از شهادتش نیز این چنین اثر گذار بوده که همه سران قوا و مسئولان کشوری و مردم مطالباتی را برای اصلاح قانون به کارگیری سلاح در زمینه مبارزه با مخلان نظم وامنیت مطرح کرده‌اند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز فرزند این شهید بزرگوار (طاها) راه پدر خود را ادامه می‌دهد و به وجود چنین پدر ایثار و فداکاری افتخار می‌کند.

او می‌گوید: وظیفه‌ام این بود که در اولین فرصت برای دلجویی، همدری و رسیدگی به خواسته‌های خانواده این شهید خدمت این عزیزان برسم که به یاری خداوند این امر میسر شد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه ان شا الله شرمنده این شهدا نباشیم و بتوانیم راه آن‌ها را با قدرت و جدیت ادامه دهیم، به مخلان نظم و امنیت و افرادی که شرارت می‌کنند هشدار داد برخورد قاطع با آنان صورت خواهد گرفت و با استمرار طرح‌هایی هرگز اجازه نخواهیم داد که خون شهیدان عزیزمان پایمال و خدشه‌ای به امنیت کشور وارد شود.

خانواده شهید رنجبر

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز کارکنان انتظامی با روحیه و اقتدار در حال انجام ماموریت هستند و ریشه کسانی که شرارت و اعمال خلاف قانون انجام می‌‎دهند می‌خشکانند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور گفت: به یاری خداوند متعال دستگاه قضا هرچه زودتر حکمی که حق آن شرور است را اجرا و وی را به سزای اعمال خود برساند.

در پایان این دیدار با اهدا لوح تقدیر از سوی سردار اشتری از خانواده این شهید والا مقام تجلیل و قدردانی به عمل آمد و با توجه به نزدیک بودن روز پدر، فرزند شهید (طاها) نیز سجاده نماز پدر شهیدش را به فرمانده کل انتظامی کشور اهدا کرد.

برخورد با اراذل و اوباش محکم تر از قبل ادامه خواهد داشت

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه خون شهید علی اکبر رنجبر اثرات زیادی داشت، گفت: برخورد با اراذل و اوباش محکم‌تر از قبل در راستای تامین امنیت مردم ادامه خواهد داشت.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سردار حسین اشتری در دیدار با تولیت آستان مقدس حرم مطهر شاه چراغ (ع) ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر گفت: با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان انتظامی فارس قاتل در کمترین زمان ممکن دستگیر و باعث خوشحالی مردم، مسئولان و خانواده این شهید عزیز شد.

او گفت: پس از شهادت شهید رنجبر همه مردم، مسئولان، ائمه جمعه در سراسر کشور ابراز همدردی کردند که این برای ما بسیار ارزشمند بود.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: خون این شهید بزرگوار اثرات زیادی داشت و این موضوع مسئولیت ما را بیشتر و دو چندان می‌کند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور گفت: امروز همکاران ما در اقصی نقاط کشور با روحیه جهادی و انقلابی کار خود را ادامه می‌دهند، و برخورد با اراذل و اوباش محکم‌تر از قبل ادامه خواهد داشت.

برخی مواقع اقتدار پلیس در کشور ما شکسته می‌شود/باید فکر اساسی کرد

در ادامه تولیت آستان مقدس حرم مطهر شاه چراغ (ع) با عرض تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ رنجبر گفت: شاهد بودیم که یکی از نیرو‌های حافظ امنیت که خادم این حرم مطهر بود مظلومانه توسط انسانی پست به شهادت رسید.

دیدار فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تولیت آستان مقدس حرم مطهر شاه چراغ (ع)

دیدار فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تولیت آستان مقدس حرم مطهر شاه چراغ (ع)

حجت‌الاسلام والمسلیمین ابراهیم کلانتری با اشاره به تفاوت بین پلیس جمهوری اسلامی ایران با سایر کشور‌های جهان، گفت: در برخی از مواقع اقتدار پلیس در کشور ما شکسته می‌شود که باید در این خصوص فکری اساسی صورت پذیرد تا عده‌ای از این موقعیت سوء استفاده نکنند.

او خدمتگزاران پلیس را گوهر‌های گران بهای نظام و مردم عنوان کرد و گفت: این حادثه دلخراش قلب همه ملت ایران را جریحه دار کرد و احساس همدری مردم و مسئولان در پی این حادثه، عظمت انتظامی جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/