دیدار سرد تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و شهرداری آستارا در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور گلی در برنداشت و دو تیم زورشان به هم نرسید.

دیدار فجرسپاسی شیراز و شهرداری آستاراکه عصر دوشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز و از هفته پانزدهم برگزار شد هر ۲تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

حسرت بازیهای جام جهانی

سرانجام پس از حدود یک ماه وقفه به دلیل برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، چرخ لیگ فوتبال دسته یک دوباره به گردش درآمد اما بازی بی کیفیتی در این دیدار رقم خورد.

در حالی که علاقه مندان به فوتبال یک ماه شاهد بازیهای جذاب و دیدنی جام جهانی بودند نیاز به زمان دارد تا آنها ا از حال و هوای جام جهانی خارج و دوباره به فوتبال لیگ کشور عادت کنند.

تنها ۲صحنه و دیگر هیچ

به نظر می رسید فجری‌ها با توجه به اینکه حریفشان در رده چهاردهم جدول قرار داشت بازی آسانی پیش رو دارند اما اینگونه نشد زیرا هر دو تیم بازی متعادلی برگزار کردند و طی ۹۰ دقیقه بازی و به اضافه وقت های تلف شده تنها دو صحنه داشت و دیگر چیز خاصی دیده نشد.

پنالتی از دست رفته شاگردان مهدی رجب زاده سرمربی فجر و دیگری لرزیدن تیر دروازه میزبان دو صحنه ای بود که در این دیدار رقم خورد.

نیمه نخست این بازی و در دقیقه ۲۳ فرصت مناسبی برای تیم میهمان فراهم شد اما نیما درودی مهاجم این تیم نتوانست این بخت خوب گلزنی را تبدیل به گل کند.

دقیقه ۲۵ بازی یک خطای پنالتی برای تیم فجر روی علی آل کثیر مهاجم گلزن این تیم گرفته شد اما ضربه همین بازیکن که پس از حدود سه دقیقه وقفه به دلیل اعتراض بازیکنان شهرداری نواخته شد به بدترین شکل ممکن به بیرون رفت تا میزبان نتواند در روزی که نیاز زیادی به سه امتیاز بازی داشت به دست بیاورد و نیمه نخست را بدون گل دو تیم به رختکن رفتند.

نیمه دوم هم حرفی برای گفتن نداشت

در نیمه دوم هم بازی خوبی از آب در نیامد تا شاهد یک بازی سرد دیگر در این نیمه باشیم، تنها صحنه این نیمه هم در دقیقه ۸۷ رخ داد که ضربه سر محسن سیفی بازیکن تیم شهرداری به تیر افقی دروازه تیم میزبان برخورد کرد و به زمین بازگشت تا فجری‌ها نفسی به راحتی بکشند.

سرانجام این بازی در زمین نامناسب ورزشگاه حافظیه که بارها به آن اشاره شده است، بدون رد و بدل شدن گلی پایان یافت تا فجری‌ها ضمن از دست دادن ۲امتیازبا ۲ پله سقوط به رده پنجم جدول بروند.

در پایان هفته پانزدهم تیم شمس آذر قزوین با ۳۱ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، سایپا تهران و پارس جم جنوبی بوشهر با ۲۵ امتیاز در جای دوم و سوم قرار گرفتند.

فجر سپاسی هم با ۲۴ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت هر چند فاصله این تیم با تیم دوم جدول تنها یک امتیاز است و بازیهای زیادی هم باقی مانده است.

برای اولین بار/ فیلمی از بیست سال قبل سفر کربلا تیم فجر شهید سپاسی شیراز
در رقابت های فوتبال لیگ دسته یک جام آزادگان ۱۷ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۲ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و سوم را کسب خواهند کرد.

تیم پدیده مشهد که حال روز خوبی نداشت و با تیم جوانان راهی این مسابقات شده بود دلیل کسب نتایج بسیار ضعیف پس از چند بازی از دور مسابقات کنار رفت تا لیگ آزادگان ۱۷ تیمی شود.