فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین از دستگیری یک قاتل به همراه همدستش در کمتر از ۲۴ ساعت بعد وقوع قتل خبر داد

به گزارش آینه فارس، سرهنگ قربانعلی روستا، گفت: روز هفتم آبان‌ماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای اطراف قیر وکارزین، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مذکور اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که دو فرد ۱۵ و ۲۲ ساله با دو نفر (۲۵ و ۵۰ ساله) از عشایر منطقه درگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی قیر و کارزین با اشاره به اینکه بر اثر تیراندازی با اسلحه شکاری از طرف هر دو عشایر، نوجوان ۱۵ ساله مجروح و دوست ۲۲ ساله‌اش نیز به قتل رسیده بود، گفت: قاتل و همدستش سریعاً از محل متواری و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

روستا ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز و با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل و همدستش را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه قاتل و همدستش ۲ قبضه اسلحه شکاری به کار رفته در صحنه قتل کشف شد، تصریح کرد: متهمین علت و انگیزه درگیری را اختلافات شخصی عنوان کردند و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند