رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس و نماینده شیراز و زرقان در دیدار با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، از چند تصمیم خوب برای مجموعه پارک علم و فناوری شیراز خبر داد.

ابراهیم عزیزی در این دیدار که به همراه جعفر قادری و محمدجواد عسکری نمایندگان شیراز و داراب در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام شد، ضمن برشمردن نیازهای پارک علم و فناوری شیراز، خواستار رفع کاستی‌ها و شتاب بخشیدن به حرکت علمی این مجموعه شد.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت پارک‌های علم و فناوری در تولید مباحث دانش بنیان و ایجاد اشتغال در عرصه‌های نوین، بر حمایت ویژه از این مجموعه‌ها تاکید کرد.

عزیزی با اشاره به ظرفیت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بیان کرد: امروز برای رونق کسب و کارهای نوین، بهترین مکان پارک‌های علم و فناوری است که باید از تمام ظرفیت‌ها برای حمایت از این مجموعه‌ها استفاده شود تا بتوان بخشی از مشکلات ناشی از اشتغال را حل کرد؛ ضمن اینکه با رویکرد علمی و محققانه افقی روشن برای کشور در این عرصه ترسیم نمود.

در این جلسه سورنا ستاری، معاون رئیس جمهور نیز ضمن ارج نهادن به دغدغه نمایندگان جهت کمک به پارک های علم و فناوری، برای حمایت از مجموعه پارک علم و فناوری شیراز قول مساعد داده و در پایان تصمیماتی نیز اتخاذ گردید.

به گفته عزیزی کمک به زیرساخت‌های پارک و علم و فناوری شیراز، حمایت مالی از کارگاه‌های تازه تاسیس، حمایت از برج فناوری و پرداخت تسهیلات به شرکت‌های فناور و دانش بنیان از طریق صندوق نوآور از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/س