حریق در انبار ۷۰۰ متری کالا در خیابان شیشه گری شیراز خسارت مالی برجای گذاشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آینه فارس ،رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیرازگفت:قوع حریق گسترده در انبار باربری خیابان شیشه گری به آتش نشانی اعلام شددو دقیقه بعد اولین ایستگاه به محل حادثه رسید.
محمد هادی قانع افزود:این آتش سوزی گسترده بود و دود آن از فواصل دور به خوبی مشاهده می‌شد، به همین دلیل ۶ ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب و خودرو‌های حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیرازگفت محل حریق یک گاراژ ۷۰۰ متری بود که در یک سوله ۱۵۰ متری انواع کالا کنار یکدیگر بدون رعایت اصول ایمنی و تجهیزات نگهداری می‌شد.
وی با اشاره به اینکه حریق از محل نگهداری و دپو کالا شروع شده بودافزود:در میان این اجناس پارچه، لباس، مواد غذایی وجود داشت که منجر به گسترش حریق شده بود.
او بابیان اینکه سقف سوله به علت شدت حرارت در حال تخریب بود و آتش خودروی پراید موجود در گاراژ را نیز در بر گرفته بود و منازل مسکونی اطراف انبار را تهدید می‌کردگفت:با توجه به حساسیت عملیات و احتمال سرایت حریق به منازل آتش نشانان سریعا اقدام به اطفای حریق کرده و از سرایت آن به قسمت‌های دیگر انبار و منازل مسکونی جلوگیری به عمل آمد.
قانع اظهار داشت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت، اما خسارات مالی این حریق بسیار زیاد بود که نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیرازگفت:علت حادثه مشخص نشده و در دست بررسی است.