استاندار فارس گفت: طی سه ماه آینده معتادین متجاهر و متکدیان سطح شهر شیراز جمع آوری خواهند شد

محمد هادی ایمانیه در آئین تودیع و معارفه فرماندار جدید شیراز گفت: شهرستان شیراز دارای سه بخش و ١٢ دهستان و ١٣٠ روستا است که باید توجه ویژه‌ای به موضوع روستاییان وجود داشته باشد این در حالی است که ۴٠ درصد از جمعیت کل استان در شیراز در حال زندگی هستند.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس گفت: از جمله وظایفی که بر عهده فرمانداری شیراز است می‌توان به مشخص کردن ادارات کل شهرستان‌ها است تا بتوان زمینه خدمت رسانی به مردم را فراهم کرده تا مردم در اقصی نقاط استان از برکات خدمت رسانی بهره‌مند شوند.

او گفت: یکی از مشکلاتی که کشور یا آن مواجه است عدم همکاری میان دستگاه‌های مختلف و هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی است از این رو باید فرمانداری شیراز به عنوان یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌های هماهنگ کننده زمینه توسعه فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی را فراهم کنند تا از امکان موازی کاری از بین برود.

استاندار فارس گفت: یکی از تدابیری که در استان فارس در راستای جمع آوری اتباع بیگانه در نظر گرفته شده است جمع آوری آنان است از این رو قرارگاهی در راستای جمع آوری این افراد در نظر گرفته شده تا طی ٢-٣ ماه آینده نسبت به جمع آوری اتباع بیگانه اقدام شود.

به گفته او، مواد مخدر و معتادین متجاهر از جمله مسائلی است که شهر شیراز و استان با آن مواجه است و از این رو باید شرایط جمع آوری این افراد فراهم شود گفتی است بایستی طی سه ماه آینده متکدیان نیز جمع آوری شده تا سیمای شهر سیمایی مناسب و در تراز سومین حرم اهل بیت باشد.

ایمانیه گفت: فرمانداران در بحث آمار طلاق و ازدواج ورود کنند و تلاش کنیم فرزند اوری در راستای صیانت از جمعیت مدنظر قرار بگیرد.

او در خصوص ملزومات زیر ساختی شهرستان شیراز نیز گفت: یکی از ابهاماتی که در شهر شیراز وجود دارد موضوع سد تنگه سرخ است که باید این موضوع هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود لازم به ذکر است که مسائل مرتبط با کارخانه سیمان نیز باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع تکلیف شده تا نگرانی‌های موجود در جامعه از بین برود.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس ابراز امیدواری کرد که آزاد راه شیراز- اصفهان، تالار مرکزی شیراز طی ماه‌های آینده به بهره‌برداری و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

گفتنی است در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات محمدرضا امیری، لطف‌الله شیبانی به عنوان فرماندار جدید شهرستان شیراز معارفه شد