سرهنگ پاسدار عبدالله زاده گفت: اردوهای جهادی بسیج عرصه ای برای معنویت افزایی، تجربه اندوزی و تربیت نسل نوجوان و جوان برای قبول مسئولیت های مهم در آینده کشور است

به گزارش آینه فارس ، جانشین فرماندهی سپاه فجر در بازدید از پروژه های محرومیت زدایی در مناطق حاشیه شهر شیراز با بیان اینکه بسیجیان همواره در خدمت رسانی به مردم پیشقدم بوده اند، گفت: امروز جوانان مومن و انقلابی در قالب گروه های جهادی بسیج در سراسر استان فارس در حال فعالیت در حوزه های محرومیت زدایی و یاری رسانی به اقشار نیازمند هستند.
وی با تاکید بر اینکه جهادگران بسیجی در عرصه محرومیت زدایی پیشرو هستند، گفت: اردوهای جهادی بسیج عرصه ای برای معنویت افزایی، تجربه اندوزی و تربیت نسل جوان برای قبول مسئولیت های مهم در آینده کشور است.
سرهنگ پاسدار حسن عبدالله زاده با اشاره به حضور پُرشور نوچوانان و جوانان در گروه های جهادی بسیج، گفت: این حضور پُرشور و فعالانه گُواه سرزندگی روحیه بسیجی و تفکر کار جهادی است که برای اقشار محروم نیز اُمیدآفرین خواهد بود.
جانشین فرماندهی سپاه فجر خاطرنشان کرد: سپاه فجر استان فارس با تمام امکانات و ظرفیت های موجود از پروژه های محرومیت زدایی جهادگران بسیجی حمایت می کند.

جهادگران همواره به دنبال خدمت رسانی و محرومیت زدایی در مناطق محروم و کم برخوردار هستند و در این رزمایش جهادگران فاطمی به خوبی توانایی و میزان خدمات رسانی این جهادگران عزیز را مشاهده کردیم بیش از ۱۱۰۰ گروه جهادی در این مدت اخیر خدمات مختلفی را در سطح استان فارس و در زمینه های فنی و عمرانی، کارآفرینی و اشتغال زایی، بهداشت و سلامت، فرهنگی و اجتماعی، آموزشی و تحصیلی و … ارائه کردند.

سرهنگ عبدالله زاده در پایان گفت: در طول این رزمایش جهادگران فاطمی فقط در محله ها و روستاهای حاشیه ای شهر شیراز ساخت ۱۹ مسکن مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) آغاز شده و بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی توسط گوه های جهادی توزیع گردید.