مدیر کل ثبت احوال استان فارس گفت: از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه امسال، ۱۲ هزار و ۴۵۳ مورد ازدواج و سه هزار و ۶۹ مورد طلاق در این استان به ثبت رسید.

علیرضا انصاری مدیر کل ثبت احوال استان فارس با بیان اینکه از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه امسال، ۱۲ هزار و ۴۵۳ مورد ازدواج و سه هزار و ۶۹ مورد طلاق در این استان به ثبت رسیده است، گفت: همچنین ظرف ۶ ماه نخست امسال ۲۸ هزار و ۸۷۱ ولادت در استان ثبت شده که از این تعداد ۱۴ هزار و ۷۸۹ مورد پسر و ۱۴ هزار و ۹۱ مورد دختر بوده است.

او ادامه داد: در میان ولادت های ثبت شده ۵۷۹ چند قلوزایی نیز ثبت شده که شامل ۵۶۳ مورد ۲ قلو، ۱۴ مورد سه قلو، یک مورد چهار قلو و یک مورد نیز پنج قلو می‌شود.

انصاری اظهار داشت: بیشترین نام انتخابی برای پسران متولد شده به ترتیب امیرعلی، امیر حسین، آریا، محمد، حسین، علی، آراد، آیهان، ماهان و سامیار و برای دختران نیز فاطمه، رستا، زهرا، آوا، دلوین، آیلین، نیلا، آوینا، سلین و حلما است.

مدیر کل ثبت احوال استان فارس افزود: ظرف ۶ ماه نخست امسال ۱۶ هزار و ۶۹۸ مورد فوت نیز در استان ثبت شده که ۹ هزار و ۴۵۸ مورد مربوط به فوت مردان و ۷ هزار و ۲۴۰ مورد نیز مربوط به فوت زنان است.

انتهای پیام/