مدیر کل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه آمار نام‌نویسی در طرح نهضت ملی مسکن ۴۵۰هزارنفر بوده است، گفت: نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر از این متقاضیان ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه خود را واریز کردند

به گزارش آینه فارس، عطا الله زمانی گفت: در شهر‌های زیر ۱۰۰هزار نفر نزدیک به ۳۵ هزار متقاضی از ۳۵۰ هزار متقاضی به بنیاد مسکن معرفی شدند که برای ۲۵هزار متقاضی، زمین تأمین شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن فارس گفت: به تناسب اینکه زمین آماده و تحویل بنیاد مسکن گردد، عملیات اخذ پروانه ساختمانی، عملیات آماده‌سازی اراضی و تحویل زمین به متقاضیان را انجام می‌دهیم.

زمانی گفت: امسال در شهر صدرا شیراز عملیات اجرایی ۳هزارو ۱۵۲ واحد مسکن نهضت ملی آغاز و این طرح کلنگ‌زنی شد؛ خوشبختانه کار به شکل خوبی پیش رفته، هرچند ابتدای هر پروژه مسائل و مشکلاتی است که حل این مشکلات زمان‌بر است. اما بر اساس برنامه و تعهدی که داده شده سعی می‌کنیم تا پایان آبان‌ماه عملیات خاکبرداری بلوک‌ها و بتن ریزی و ساخت زیر ساخت‌ها را به اتمام برسانیم.

مدیر کل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه نزدیک به ۸۰ درصد از کار آماده سازی زمین در صدرا پیش رفته است، گفت: برای حدود ۸۰۰ واحد مسکونی آرماتور خریداری شده و از هفته آینده کار آرموتور بندی میل‌گرد فونداسیون‌ها آغاز می‌شود. امیدواریم دستگاه‌های مختلف کمک کنند تا وقفه‌ای در این کار پیش نیاید