فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی، یک دستگاه تانکر گاز حامل کالای قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال شناسایی و توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آینه فارس ، سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی از خبری مبنی بر انتقال کالای قاچاق از طریق محور‌های مواصلاتی استان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در نهایت یک دستگاه تانکر گاز در محور شیراز- اصفهان توقیف و به مقر انتظامی انتقال داده شد.

سردار حبیبی گفت: در بازرسی از این خودرو، ۹ تن گردو و ۷ تن مغز بادام قاچاق و بدون مدارک قانونی که در آن جاسازی شده بود، کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است، نیروی انتظامی استان فارس در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا که یکی از موانع تولید است، اقدامات ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است