سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در یکی از سخنرانی‌های پیشین خود به شایعات حضور ایران در عراق توضیحاتی را ارائه داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آینه فارس ، سردار سلیمانی یکی از چهره‌های اصلی در فرماندهی و آزادسازی عراق بود، شخصی که حضور پررنگش در عراق باعث توهم توطئه برخی از کشورهای معاند شد. درست در بحبوحه آزادسازی موصول و جولان نیروهای تکفیری داعش در عراق و سوریه، بسیاری از رسانه‌های معاند روی موج جوسازی و شایعه پراکنی از منفعت طلبی ایران در عراق و سودجویی فرماندهان ایرانی در محور مقاومت گفتند، حرفی که به واقع با سخنرانی سردار عزیز ما حاج قاسم سلیمانی نقش برآب شد.

در ویدئویی که اخیرا از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بین اعضای گروه حشدالشعبی عراق منتشر شده، نشان دهنده صمیمت و برادری دو کشور عراق و ایران است. در این ویدئو می‌بینید که فرماندهان جبهه مقاومت دوش به دوش هم برای آزادسازی محور مقاومت و گرفتن حق از ظالم می‌کوشند.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این ویدئو بیان کرده است: «ما منافع عراق را منافع خودمان تعریف کردیم، اگر این کشور آزاد و پیروز باشد، ما هم آزاد و پیروز خواهیم بود، این منافع ماست. ما چاه نفت عراق را نمی‌خواستیم، ما مثل مابقی کشورها مدعی شهرها و خانه‌های مردم عراق نیستم. منفعت ما در آزادسازی عراق است.»

در ادامه می‌توانید مشروح این صحبت‌ها را مشاهده کنید: