جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: روند بستری مبتلایان به کرونا همچنان رو به افزایش است و تدابیر و تمهیدات برای شرایط بدتر و وخیم‌تر از شرایط فعلی اندیشیده شده است.

عبدالرضا قاسم‌پور ، با بیان اینکه شرایط استان فارس با تمام نقاط کشور یکسان است، گفت: روند بستری مبتلایان به کرونا همچنان رو به افزایش است و تدابیر و تمهیدات برای شرایط بدتر و وخیم‌تر از شرایط فعلی اندیشیده شده است.

او از آمادگی کامل بیمارستان‌های بخش خصوصی برای پذیرش بیماران کووید۱۹ خبر داد و افزود: فرایند بیماریابی مبتلایان به این ویروس در استان با دقت بالایی انجام می‌شود و طرح شهید سلیمانی تداوم دارد.

قاسم‌پور با اشاره به نقشه رنگ‌های جدید، بیان کرد: هنوز چیزی به صورت مکتوب به ما گزارش نشده است.

تصریح کرد: هفته آینده، هفته سختی برای استان‌ها از جمله فارس خواهد بود، چون آثار سفر‌های نوروزی ظرف هفته آینده کامل خود را نشان میدهد.

او از تعطیلی متروی شیراز تعطیل و ناوگان اتوبوس درون شهری این کلانشهر تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: فعالیت مشاغل ۲، ۳ و چهار همچنان تعطیل و تنها گروه یک مجاز به فعالیت هستند.

قاسم پور از تشدید نظارت‌های خودرویی سخن گفت و افزود: در تمامی شهر‌های استان فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی تعطیل است و سختگیری‌ها و نظارت‌ها قوی‌تر و محدودیت‌ها برای هفته جدید همچنان ادامه دارد.

او ادامه داد: متاسفانه هنوز شاهد جابه جایی‌های غیرضروری بین شهری و تردد‌های غیرقابل توجیه برخی از شهروندان هستیم که درخواست داریم در این زمینه شهروندان همراهی بیشتری کنند تا این پیک و موج سنگین چهارم را پشت سر بگذاریم و اگر تمکین نکنند دچار مشکل می‌شویم.

انتهای پیام/