به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آینه فارس، رئیس پلیس شهرستان داراب در استان فارس با بیان اینکه سلامت جامعه یکی از خطوط قرمز مسئولان تامین امنیت محسوب می‌شود، از تعطیل شدن ۱۰ مراسم عروسی در این شهرستان توسط پلیس خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد دوشنبه ۲۳ فروردین به خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع کرونا و افزایش تعداد مبتلایان امیدواریم شهروندان با درک درست و صحیح از وضعیت موجود، توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عایت فاصله گذاری اجتماعی، پوشیدن ماسک و رعایت دستورالعمل‎‌های بهداشتی و برگزار و شرکت نکردن در برنامه‌های جمعی نظیر مراسم عروسی و عزاداری را جدی بگیرند.

وی با اشاره به اینکه پلیس با تهدید کنندگان سلامت مردم هیچگونه مماشاتی نخواهد داشت، افزود: ماموران انتظامی طی ۵ روز گذشته ۱۰ مراسم عروسی در نقاط مختلف شهرستان داراب تعطیل شده و ۳ داماد و پدر یکی از عروس‌ها را که از دستور پلیس تمرد کرده بودند را بازداشت کرده‌اند.

نوشاد با اشاره به اینکه مسببان مراسم حتی پس از برپایی جشن تحت تعقیب قضائی قرار می‌‎گیرند، گفت: پلیس به عنوان مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت انجام وظیفه می‌کند و این فرماندهی آمادگی دارد تمامی ظرفیت های موجود خود را برای خدمت رسانی به مردم و کمک و همیاری با سازمان‌ها در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا به کار گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب در استان فارس، با اشاره به اینکه برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت‌ها همچنان به قوت خود باقی است، گفت: از مردم قدرشناس شهرستان داراب می‌خواهیم که با توجه به شرایط فعلی و بنا به توصیه و تاکید پزشکان و متولیان امر بهداشت و درمان، از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام