بازی فجر سپاسی و هوادار تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

فجر سپاسی در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه حافظیه میزبان هوادار تهران بود که این بازی در هوای سرد شیراز با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید و فجر نتوانست در این بازی امتیازی که انتظار می‌رفت کسب کند.

فجر در نیمه دوم بهتر از نیمه نخست بازی کرد. بازیکنان با غیرت و همت بیشتری بازی می‌کردند و چندین بار موقعیت گل را خلق کردند.

دقیقه ۵۱ بهترین موقعیت گل برای فجر سپاسی با پاس زینالی و تک به تک حسین مهربان رخ داد که با هوشیاری دفاع هوادار فجر موفق نشد به گل دست پیدا کند.

دقیقه ۵۵ نیز حسین مهربان حمله‌ای به سمت دروازه هوادار داشت و امکان گل برایش پیش آمد، اما موفق نشد که توپ را گل کند.

دقیقه ۶۵ بازی نیز با پرتاب توپ  قنبری یک حمله بر دروازه هوادار از سوی بازیکنان فجر انجام شد، اما به دلیل نبود بازیکن سرزن توپ به تور دروازه ننشست و فجر باز هم نتوانست موقعیت خود را به گل تبدیل کند.

دقیقه ۷۲ بازی دوباره موقعیتی برای فجر در حال رخ دادن بود که با محمدجواد محمدی از تیم هوادار بازیکن فجر متوقف شد و کارت زرد داور را گرفت.

در دقیقه ۷۷ نیز دوباره بازیکنان فجر تلاش کردند که موقعیت گلی را بر دروازه حریف ایجاد کنند که این بار نیز موفق نشدند.

دقیقه ۸۵ نیز شهرام گودرزی، بازیکن فجر یک موقعیت خطرناک بر دروازه هوادار ایجاد کرد، اما با ورود به موقع بشاگردی، دروازه‌بان هوادار این موقعیت نیز از دست رفت.

۴ دقیقه وقت تلف شده این بازی بود که هوادار در این دقایق بر دروازه فجر فشار آورد، اما دفاع جانانه فجر سبب شد که دروازه این تیم شیرازی باز نشود.

انتهای پیام/ت