فرمانده اسبق پلیس فرودگاه‌های استان فارس گفت: طی سه سال گذشته در استان فارس پلیس فرودگاه موفق به کشف بیش از ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شد.

سرهنگ اسد زراعت‌گر فرمانده سابق پلیس فرودگاه‌های استان فارس در مراسم تکریم و معارفه خود که با حضور فرمانده پلیس فرودگاه های کشور برگزار شد، گفت: طی سه سال مسئولیت در استان فارس پلیس فرودگاه از طریق شناسایی حاملان مواد مخدر و سرشاخه ها‌ی آن‌ها با تعامل بسیار خوب مرجع قضایی و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به کشف بیش از ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدیم.

او افزود: همچنین در همین مدت بیش از ۴۶ هزار حبه انواع قرص‌های روانگردان کشف شد که نسبت به مدت مشابه افزایش تقریبی بیست برابری داشته است.

سرهنگ زراعت گراظهارداشت: در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و سلسله مراتب سازمانی است کشفیات ارز و کالای قاچاق به ارزش ریالی بیش از ۷۲۵ میلیارد ریال رسیده است و در این بازه زمانی با تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس فرودگاه و خصوصا گشت انتظامی بیش از ۷۶۴۰ دستگاه خودروی متخلف دارای دستور قضایی توقیف و جهت تعیین تکلیف پرونده آنان در اختیار دادگاه قرار گرفته است.

او تصریح کرد: پلیس فرودگاه شیراز در دوران تصدی وی در تمامی شاخص‌ها افزایش تقریبی بیش از بیست برابری داشته است.

در این مراسم که به حضور مقامات انتظامی برگزار شد طی حکمی که قرائت شد، سرهنگ ” رضا صفری” به عنوان فرمانده پلیس فرودگاه های استان فارس معرفی و از تلاش های ارزنده سرهنگ “اسد زراعتگر” در مدت زمان خدمت در این جایگاه تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/