رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان داراب گفت: شفافیت در عملکرد نامزدهای انتخاباتی باعث انتخاب اصلح میشود و کاندیداها نیز به جای سیاه نمایی شفاف سازی کنند.

علی نجفی در رابطه با نقش مؤثر شفافیت کاندیداهای شورای شهر و ریاست جمهوری اظهار کرد: یکی آسیب‌هایی که فراتر از جناح‌ها و گفتمان سیاسی درکشور وجود دارد، بحث شفافیت است.

وی با اشاره به اهمیت شفافیت در نهاد شورایی و ریاست جمهوری با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه‌های آلوده را پاک کرد زیرا هستند افرادی که با نقش بازی کردن بجای شفاف سازی عملکرد در تلاشند که خود را به جامعه تحمیل کنند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی داراب با اشاره به وضعیت فعلی کشور و قرار گرفتن در آستانه دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بیان داشت: بحمدلله مدتهاست که تنور شفاف سازی در کشور گرم و حساسیت جامعه نسبت به مساله شفافیت نامزدهای انتخاباتی هر چه بیشتر شده است.

علی نجفی تصریح کرد: کاندیداها بدانند در صورت انتخاب باید پاسخگوی وعده‌های انتخاباتی خود باشند و بدانند که تبلیغات بی اساس و سیاه نمایی دیگر هیچ جایگاهی در بین توده مطالبه گر جامعه ندارد.

او ادامه داد: شاید فرو رفتن در نقش مثبت کاذب برای مدتی گره گشای عده‌ای یا جریانی خاص باشد، اما در دراز مدت یقه آنان را خواهد گرفت و تبدیل به غده‌های چرکینی می‌شود که روزی سر باز خواهند کرد.

نجفی یادآور شد: در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا و همزمانی آن با گام دوم انقلاب می‌طلبد که قبل از تشکیل دولت سیزدهم و انتخابات شوراها مساله شفافیت به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب داراب اضافه کرد: شفافیت کاندیداها باید بدور از نقش بازی کردن باشد، زیرا اگر شفافیت‌ها هم سرشار از شعار و وعده‌های تبلیغاتی باشد، سرنوشت دهه پنجم انقلاب بسیار خطرناک خواهد بود.

این فعال سیاسی و انقلابی داراب در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: گره گشایی واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که نتایجش در عمل، زندگی و سبک زندگی دینی اسلامی قابل لمس و رؤیت باشد.

علی نجفی متذکر شد: در گام دوم انقلاب همگان متوجه باشند و به دیگران نیز یادآوری کنند که دوران نمایش و نقش بازی کردن تمام شده است، پس باید همه در جمهوری اسلامی شفاف باشند. زیرا شیشه‌های انقلاب شفاف است و با کوچک‌ترین پلیدی و کثیفی در معرض دید عموم قرار و از نگاه مردم پنهان نمی‌ماند.

علی نجفی در پایان به انتخابات شورای شهر نیز گریزی زد و خاطر نشان ساخت: باید با انتخاب افراد با اخلاص، توانمند، با سواد و پاکدست در شورای شهر زمینه را برای پیشرفت عمران و آبادانی مدیریت شهری فراهم آوریم.

  • منبع خبر : مهر