نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر گفت: با بهره برداری از پروژه گازرسانی بیش از ۶۸۰ خانوار روستایی منطقه دارالمیزان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد

به گزارش آینه فارس ، نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه آغاز عملیات گازرسانی به ۱۶ روستای بخش اسیر از توابع شهرستان مهر واقع در منطقه دارالمیزان گفت: گازرسانی به عنوان یکی از مهمترین اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای توسعه رفاه اجتماعی مد نظر است.

موسی موسوی تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه بیش از ۶۸۰ خانوار روستایی منطقه دارالمیزان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: گازرسانی به ۱۶ روستای دارالمیزان، کتویه، میو، برکو، چاه بهمن، سمنگان، گاوچاه، گنبدو، کوربلند، جوینو، حیدرآباد، بلکره، چشمه جنتی، پشت باغ، کهنویه و پاکل انجام خواهد شد.

با اعلام اینکه صعب العبور بودن مسیرها و کوهستانی بودن منطقه از موانع مهم در اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای در این منطقه است، تصریح کرد: این شرایط به هزینه بر بودن و زمان بر بودن اجرای طرح‌ها منجر شده ولی این امر عزم شرکت گاز را برای ارائه خدمت، کم نکرده که هیچ بلکه این عزم را جدی تر کرده است.

این نماینده مجلس اظهار کرد: برای اجرای این پروژه کلنگ زنی شده ۸۳ هزار و ۶۵۴ متر عملیات لوله گذاری انجام خواهد گرفت و اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد تومان نیز برآورد شده است.

وی تصریح کرد: درصد بهره مندی شهرستان مهر از گازرسانی پس از اتمام پروژه ۱۰۰ درصد است