جشنواره ملی طنز با عنوان شهرخند که دبیرخانه و متولی برگزاری آن کلانشهر شیراز بود با معرفی برگزیدگان به کارخود پایان داد.

 براساس اعلام هیات داوران، نفرات برتر در بخش داستان کوتاه جشنواره یادشده این افراد هستند: پوریا اسکندرزاده از تهران، صدیقه آقایی نوبندگانی از شیراز و سهیلا سپهری از تهران.

در این بخش از غلامرضا مالک زاده از شیراز، آرزو فلاحی از مرودشت و عابدین زارع از سیدان مرودشت تقدیر ویژه شد.

نفرات برگزیده بخش شعر جشنواره طنز شهرخند شامل حسین گلچین از ساری، رسول سنایی از بهمئی کهگیلویه و بویراحمد و علی میری از سبزوار هستند.

تقدیر شدگان در این بخش جوادفرج پور از شیراز، محمدحسین مهدویان از قم و علی بهشت آیین از شیراز اعلام شدند. برگزار کننده جشنواره ملی طنز شهرخند، معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز بود.

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار کننده جشنواره شهرخند در این مراسم گفت: تعداد آثار رسیده در بخش شعر ۱۵۲ اثر، تعداد آثار رسیده در بخش داستان کوتاه ۸۶ اثر از سراسر کشور بود.

فرزاد صدری بیان کرد: داوران بخش داستان: هاشم کرونی، احمد اکبرپور، عبدالله مقدمی و داوران بخش شعر:اسماعیل امینی، راشد انصاری، عبدالرضا قیصری بودند.

فراخوان این جشنواره پنجم بهمن ۹۹ اعلام و مهلت ارسال آثار تا پایان همین ماه بود.

این جشنواره با موضوعات حقوق شهروندی، حمل و نقل عمومی و هوای پاک، فضای سبز و محیط زیست، مصرف بهینه انرژی، ایمنی و آتش نشانی، پسماند و بازیافت، فرهنگ آپارتمان نشینی، پرداخت به موقع عوارض و مشارکت شهروندان در حفظ و توسعه شهر و ارتقای فرهنگ کتابخوانی برگزار شد.

انتهای پیام/