رویداد شتاب فرآوری پسته کوهی در مرکز آموزش علمی کاربردی پاسارگاد برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس، حبیب دانش منش رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس از برگزاری رویداد شتاب استارت آپی فرآوری پسته کوهی (بنه) با همکاری فرمانداری، جهاد کشاورزی، اداره منابع طبیعی شهرستان پاسارگاد، کارخانه‌های ترشیجات تبسم، مانی و مجموعه گلخانه‌های گل رز برادران نعمت‌اللهی با محوریت‌های تولید و فرآوری دارو، روغن‌کشی از بنه، فرآوری سقز و تکثیر و احیا درختان بنه خبر داد.

او عنوان کرد که این رویداد ۳ آذرماه سال جاری توسط مرکز آموزش علمی کاربردی پاسارگاد برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس اضافه کرد امکان استقرار تیم‌های برگزیده در مجتمع کار آفرینی و نوآوری دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس، معرفی به مراکز نوآوری و رشد، حمایت از ایده‌های برتر، معرفی ایده‌های برتر به سرمایه گذاران از جمله فرصت‌ها و امتیازات ویژه این رویداد است.

او ادامه داد: ایده هــای برتــر بــر اســاس امتیــازات داوران مشــخص خواهنــد شــد و تــا مرحلــه تجاری ســازی تحت حمایت مادی، معنوی و پشتیبانی اجرایی و تخصصی قرار خواهند گرفت.

حبیب دانش منش با تشکر از حامیان برگزاری این رویداد استارت آپی بیان کرد: شرکت در این رویداد برای تمامی دارای ایده آزاد است و شرکت کنندگان تا ۲۸ آبان ماه می‌توانند ایده‌های خود را به آدرس startup.farsuast.ir و یا به ایمیل hs_pasargad@yahoo.com ارسال کنند.

همچنین عنوان کرد که علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۵۵۱۶-۰۷۱۴۳۵۶۵۵۱۱،۰۹۳۳۴۱۶۱۳۳۵ تماس حاصل کنند