به دلیل بارش باران و برف و لغزندگی جاده‌های فارس، رانندگان با احتیاط رانندگی کنند

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس ، گفت: به علت بارش باران، برف و مه گرفتگی در برخی جاده‌های استان به رانندگان توصیه می‌شود با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.
حمید احمدی با اشاره به مه گرفتگی در محور جدید کازرون – دشت ارژن و گردنه کولی کش افزود: بر اساس تصاویر دوربین‌های نظارتی مرکز و گزارش‌های دریافتی از همکاران مستقر در محور‌ها، همه جاده‌های اصلی استان باز و تردد روان است.
وی افزود: در محور‌های شیراز- دشت ارژن- کازرون- نورآباد- سروستان- جهرم- فیروزآباد- قیروکارزین- ارسنجان- استهبان- فسا- فراشبند- مرودشت و نی ریز نیز بارش باران گزارش شده است.
احمدی ادامه داد: همچنین جاده‌های سپیدان به یاسوج و سپیدان به اقلید در حال حاضر برفی است
مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: راهداران در سراسر استان در آماده باش قرار دارند و در صورت نیاز برای انجام عملیات راهداری زمستانی از آمادگی لازم برخوردارند.
احمدی با اشاره به لغزندگی محور‌های مواصلاتی فارس گفت: همچون گذشته از رانندگان تقاضا داریم که از سلامت سیستم گرمایش و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند و در صورت بروز هر گونه مشکل در هنگام سفر با سامانه ۱۴۱ یا سایر سازمان‌های امدادی تماس برقرار کنند.
مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس با بیان اینکه همراه داشتن زنجیر چرخ از الزامات سفر‌های زمستانی محسوب می‌شود، گفت: در هنگام شب از تردد‌های غیر ضروری در محور‌ها و مناطق کوهستانی بطور جدی خودداری کنند