مدیر کل اطلاعات فارس هشدار داد: در وزارت اطلاعات برخورد با مفسدان ساختاری در دستور کار است و تا کنون برخورد‌های گسترده‌ای شده است.

مدیر کل اطلاعات استان فارس در نشست صمیمی با اصحاب رسانه، با طرح این سوال که چه کسی نیرو‌های اطلاعاتی را سربازان گمنام امام زمان (عج) نامید؟، اظهار داشت: در سال ۱۳۶۱ که هنوز وزارت اطلاعات منسجم نبود، برای اولین بار امام خمینی (ره) نیرو‌های اطلاعاتی را سربازان گمنام امام زمان (عج) معرفی کرد.

او در ادامه به بیانات حضرت امام خمینی (ره) و همچنین مقام معظم رهبری مدظله العالی درباره سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیرو‌های اطلاعاتی اشاره کرد و افزود: به لطف الهی و با وجود پر برکت مقام معظم رهبری این ریل گذاری ادامه دارد و تا امروز در کره زمین با یک مجموعه اطلاعاتی و فقه غنی شیعه مواجه هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه سرویس‌های اطلاعاتی برای رسیدن به اهداف خود هر وسیله‌ای را توجیه میکنند، اشاره‌ای به سوابق اطلاعات رژیم صهیونیستی، موساد و سیاه و جنایت‌هایی که در کره زمنی مرتکب شدند، کرد.

مدیر کل اطلاعات استان فارس با تاکید بر اینکه تنها سرویس‌های اطلاعاتی ایران در دنیا مبتنی بر شیعه و احکام شرع است و اجازه خروج از چهارچوب‌ها را نخواهد داد، خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها فرمودند که از هیچ عمل خلاف شرع حمایت نمی‌کنم و این موضوع را همیشه در جلسات اطلاع رسانی میکنند.

او با اشاره به اینکه دشمنان اسلام هر چند در سرزمین‌های مختلف با دیدگاه‌ها و انگیزه‌های مختلف پراکنده هستند، اما در عرصه رسانه مسلط و متحد هستند، ادامه داد: در تحلیل، شبکه و رسانه‌های معاند تقسیم وظایف دارند و هماهنگ بر علیه جمهوری اسلامی ایران تمرکز دارند.

این مقام مسئول اظهار کرد: در کشور ایران قدرت رسانه از درون غافل است در صورتیکه باید در جای خود به سمت اتحاد رفت. اگر جنگ روانی و رسانه‌ای است، اتاق دفاع رسانه‌ای ما جاست؟

او با طرح این پرسش که چراما در برخی موضوعات عقب هستیم و مردم باید اخبار را از شبکه‌های بیگانه دریافت کنند، اظهار کرد: استان فارس با تشکیل و راه اندازی یک اتاق فکر می‌تواند الگوی سایر استان‌های دیگر شود.

مدیر کل اطلاعات استان فارس برگزاری این جلسه را مقدمه‌ای دو سویه برای اطلاع رسانی بیشتر عنوان و جنگ روانی را یک واقعیت دانست و افزود: بیشترین تلفات و خسارات را در این جنگ شاهد هستیم، به‌طوریکه صدای خمپاره و مین‌ها مشخص نیست، اما هر روز تلفات می‌دهند.

او با اشاره به گستردگی استان فارس، بیان کرد: باید یک مجموعه داشته باشیم تا وحدتی ایجاد شود و هدف ما در مقابل دشمنان تکثر یابد.

این مقام مسئول به مباحث متعددی که در این جلسه مطرح شد پرداخت و افزود: یکی از نقاط قوت ایران وجود قومیت‌هاست که ایران را همچون رنگین کمانی نشان میدهد و این یک حسن بزرگی است نه ضعف.

او با بیان اینکه دشمنان به دنبال تجزیه و تفرقه افکنی بین آحاد جامعه هستند، تصریح کرد: معاندین با سیاه نمایی، شایعه پراکنی، تحلیل وارونه انقلاب را عنوان می‌کنندو علیه دستاور‌های ایران تبلیغات منفی می‌کنند که البته خود ما هم در کشور بهانه‌هایی را به دست آن‌ها می‌دهیم.

مدیر کل اطلاعات استان فارس گفت: دشمنان صنعت هسته ای، دستاورد‌های موشکی، فرهنگ و ساختار خانواده که هسته اصلی است را نشانه گرفته اند. آن‌ها همچنین با کم رنگ کردن مذهب، زیر سوال بردن فرزندآوری، آزاد سازی روابط نامشروع زیرکانه بر این موارد فعالیت منفی انجام می‌دهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه هر چند در کشورمان مشکلات اقتصادی وجود دارد، گفت: اما برای مقابله با رسانه‌های پول ساز و قدرتمند راهی به جزء اتحاد و متحد شدن نیست و رسانه‌های انقلابی و دلسوز فارس بایستی این قدم خیر را بردارند و یکصدا در راستای ارزش‌های نظام شویم.

او رسانه‌ها را محرم دستگاه اطلاعاتی دانست و بیان کرد: فرقی نمیکند اصولگرا و یا اصلاح طلب همگی فرزندان این مرز و بوم هستید.

مدیر کل اطلاعات فارس با تاکید بر اینکه رسانه‌ها بایستی امید آفرین باشند و رسانه انقلابی، اخلاق مدار است و زبان گویای نظام و مردم است، از رسانه‌ها خواست که فرمایشات مقام معظم رهبری را مورد تاکید و سرلوحه‌ی کار خود قرار دهند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در وزارت اطلاعات برخورد با مفسدان ساختاری در دستور کار است و تا کنون برخورد‌های گسترده‌ای شده است.

او در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای، خاری در چشم دشمن دانست و اظهار کرد: انتخابات مهمترین مسئله و رویداد سیاسی است که وزارت اطلاعات موظف است سوابق کاندید‌ها را مورد بررسی قرار دهد.

مدیر کل اطلاعات فارس با تاکید بر اینکه هر دشمنی که با نظام دشمنی کند متناسب با همان؛ وزارت اطلاعات با آن برخورد خواهد کرد و دستگاه اطلاعاتی خباثت دشمنان را هیچگاه فراموش نمی‌کند، اشاره‌ای به انفجار تروریستی حسینیه سید الشهداء شیراز کرد و گفت: ۱۲ سال بطول انجامید تا در پی عملیاتی پیچیده سرکرده این اقدام شناسایی و دستگیر شد.

او با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که میفرمایند هر جا زخمی وجود دارد این زخم‌ها بستر میکروب‌هاست، یادآور شد که موضوع فقر، حاشیه نشینی، طلاق، مسائل اجتماعی و … زخم است و همین میکروب‌ها جامعه را دچار خدشه و بیماری می‌کند، افزود: امیدواریم با تلاش مسئولان این مشکلات کمتر شود.

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر اجرای گام دوم انقلاب، گفت: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب بسیار لازم است، زیرا فرمایشات رهبری در این بیانیه به طور جد راهگشا است.

مدیر کل اطلاعات استان فارس در خصوص پرونده مدیران دو تابعیتی و تخلفات مدیریتی در استان فارس، هشدار داد که تمامی مدیرانی که تخلفات اقتصادی دارند بزودی به سراغشان خواهیم رفت.

مدیرکل اطلاعات استان فارس با تاکید بر اتحاد و همدلی رسانه‌های استان فارس گفت: غفلت از جایگاه رسانه‌ها در کشور وجود دار در حالی که باید به این جایگاه ویژه توجه شود، زیرا دشمنان نظام تمامی توان خود را در این راه گذاشته‌اند.

او با تاکید بر اینکه بایستی در سال جدید، علت موانع شعار سال را با کمک مسئولان بررسی و مرتفع کنیم، تصریح کرد: در سال گذشته موانع فعالیت ۲۲۲ واحد تولیدی رفع شده است.

این مقام مسئول در خصوص وجود مشکلات و محرومیت در روستا‌ها و حومه شهر شیراز، گفت: مناطق حاشیه‌ای شهر شیراز و مشکلات برخی از روستا‌ها در شأن و جایگاه نظام اسلامی نیست به همین دلیل به مسئولان پیشنهاد شد که موضوع کمک‌های مومنانه را از بحث بسته‌های معیشتی به ایجاد زیرساخت و رفع مشکلات کلان اختصاص دهند.

او بیان کرد: در این راستا طرح شهید استوار با هدف محرومیت زدایی از محلات و روستا‌های کم برخوردار آغاز شد که روستای گردخون از جمله آن‌ها است.

انتهای پیام/