فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری سارق منزل و مشاعات ساختمانی و کشف ۳۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آینه فارس ،سرهنگ فرج شجاعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و مشاعات ساختمان در شهرستان شیراز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران یگان امداد قرار گرفت.
وی ادامه داد: مأموران در بررسی‌های اولیه و با انجام اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای در یکی از محله‌های شیراز شدند.
فرمانده انتظامی “شیراز” با بیان اینکه ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کنند، تصریح کرد: متهم پس از مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به ۳۷ فقره سرقت از منزل و مشاعات ساختمان اقرار کرد.
سرهنگ “شجاعی” با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری اموال مسروقه از نوع مخزن آب تسویه، ژنراتور برق، ابزار آلات، انواع فرش، چرخ خیاطی، سنگ فرز، ترازو دیجیتال، دستگاه پمپ باد، دوربین عکاسی، چادر مسافرتی، پیک نیک، ضبط، آمپیلی فایر، کپسول اکسیژن، بخاری دیواری و … کشف شد، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را از طریق تماس با مرکز ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند