نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به عملکرد دولت سابق گفت: اگر دولت روحانی هنری داشت در زمستان سال گذشته کشور با کمبود برق و گاز مواجه نمی شد

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس به نقل از فارس، جعفرقادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بحث بهم ریختگی صنعت نفت کشور در طول سالهای ریاست جمهوری روحانی بر همگان عیان است و کمتر کسی است که از عملکرد دولت در آن دوره طرفداری کند.

وی افزود: اینکه ادعا می‌شود که تحولات مثبت صورت گرفته در چند ماه گذشته بخاطر زیرساختهای فراهم شده در دولت روحانی در حوزه کاری وزارت نفت است نمی تواند واقعیت داشته باشد چرا که در این هشت سال اگر تحولی بود می‌بایست در طی این دوره روی می داد و نه پس از اتمام دوره.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: یادمان نرفته که برخی از دولتمردان روحانی بارها در دوره مسئولیت خود بر علیه منافع ملی و توانایی های داخلی مصاحبه می کردند و جوانان ایرانی را در رسیدن به قله های تکنولوژی ناتوان می دانستند.

وی بر همین اساس اضافه کرد: همین طرز تفکر صنعت نفت کشور را به عقب راند و مانع از پیشرفت هایی شد که می شد به آنها دست یافت، لیکن در چند ماه اخیر با تحول صورت گرفته در بدنه وزارت نفت شاهد تغییرات مثبت و سازنده ای هستیم که ثمره آن را در افزایش درآمدهای نفتی کشور می توان مشاهده کرد. اگر دولت روحانی هنری داشت در زمستان سال گذشته کشور با کمبود برق و گاز مواجه نمی شد.

قادری تصریح کرد: برخی غدبازی‌ها باعث شد تا ما نتوانیم مشکلاتمان را با کشورهای همسایه و از جمله ترکمنستان حل کنیم. آیا نمی شد همین اقداماتی که دولت سیزدهم برای جلوگیری از خاموشیها و قطع گاز در زمستان امسال داشت در زمستان سال گذشته داشته باشیم؟