همزمان با دهه ولایت بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در سراسر استان فارس توزیع شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آینه فارس ، فرمانده سپاه فجر گفت: در آستانه عید غدیرخم آئین اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان استان فارس به میزبانی سپاه فجر برگزار شد.

سردار بوعلی گفت: بیش از ۶۰ زندانی جرائم غیر عمد نیز در قالب طرح نذر رهایی و با مشارکت خیرین نیک اندیش از زندان آزاد می‌شوند.

وی اظهارداشت: براساس برنامه ریزی انجام شده برای حل مشکل کم آبی در نقاط محروم استان فارس بیش از ۲۰۰۰ تانکر آب ساخته و به اقشار نیازمند اهدا خواهند شد که در مراسم امروز ۳۰۰ تانکر که آماده شده به نقاط محروم فارس ارسال می‌شوند.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: همزمان با عید سعید غدیرخم ۴۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان استان فارس اهدا می‌شود و بیش از ۶۰ زندانی جرائم غیر عمد نیز در قالب طرح نذر رهایی و با مشارکت خیرین نیک اندیش از زندان آزاد می‌شوند.

سردار بوعلی با بیان اینکه تاکنون ۱۴ مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در فارس اجرا شده است، گفت: از ابتدای بروز بیماری کرونا در مجموع بیش از ۳ میلیون بسته معیشتی شامل لوازم التحریر، جهیزیه و اقلام غذایی به همراه سایر طرح‌ها با مشارکت خیرین نیک اندیش و سایر نهاد‌ها در استان اجرایی شده که ارزش آن بیش از هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است.