رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان مغازه و کشف ۱۷ فقره سرقت در شیراز خبر داد

به گزارش آینه فارس ،سرهنگ کاووس حبیبی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح شهر شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان با جمع آوری سرنخ‌های موجود و با انجام روش‌های نوین علمی، اعضای این باند سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سرهنگ حبیبی بیان کرد: سارقان پس از مواجهه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به ۱۷ فقره سرقت مغازه در نقاط مختلف شهر شیراز اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه اسلحه بادی، چراغ قوه، ضبط و باند، لوازم آرایشی، یک قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح خفیف و ۱۷۰ عدد فشنگ جنگی و شکاری کشف شد.
این مقام انتظامی تاکید کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد سارقان اموال مسروقه را به ۳ نفر مالخر فروخته اند که با اقدامات تخصصی مالخران نیز شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ حبیبی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، از شهروندان خواست مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت مغازه را به عمل آورده و هنگام بستن مغازه در هر ساعت شبانه روز درب‌های برقی را با استفاده از قفل‌های محکم کتابی قفل نموده تا مورد دستبرد سارقان قرار نگیرند