مدیر جهادکشاورزی شهرستان آباده گفت: دامداران شهرستان آباده که دارای دام سبک و سنگین هستند می‌توانند دامدار کارت دریافت کنند.

مهدی امینی گفت: این دام‌ها باید دارای گواهی پلاک کوبی باشند و در سامانه سپند ثبت شده باشند و همچنین در لیست ارسالی از معاونت تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی ذکر شده باشند.

او با بیان اینکه تاکنون ۷۴ مورد درخواست به مبلغ ۱۸ هزار و ۶۴۰ میلیون ریال تآیید شده و آماده پرداخت است، گفت: متقاضیان دامدار کارت ابتدا به مراکز جهادکشاورزی مراجعه و در صورتی که نام دامدار، در لیست ارسالی از طرف سازمان بود، با داشتن مدارک، جهت ثبت نام در سامانه سیتا اقدام کند.

این مقام مسئول گفت: در مرحله اول برای دارندگان دام سبک تا ۱۶۶ راس و دام سنگین تا ۶۹ راس، تامین اعتبار شده و افرادی که دام بیشتری دارند، فعلاً باید منتظر تامین اعتبار باشند که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

او گفت: تسهیلات دامدار کارت با نرخ سود ۱۱ درصد و باز پرداخت یکساله تا سقف ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است که به ازای هر راس دام سبک ۳۰۰ هزار تومان و هر رأس دام سنگین ۷۰۰ هزار تومان تخصیص داده شده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان آباده گفت: شناسنامه و کارت ملی، گواهی پلاک هویت گذاری شده و تآیید شده، تائیدیه آخرین واکسیناسیون مورد تائید دامپزشکی، بیمه نامه در صورت موجود بودن و برگ درخواست متقاضی، مدارک لازم برای ثبت نام تسهیلات دامدار کارت است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان آباده بر هماهنگی با مراکز جهادکشاورزی قبل از ثبت نام در سامانه سیتا تاکید کرد.

انتهای پیام/