هشت شهر در نقشه کرونایی کشور در وضعیت قرمز قرار گرفتند

افزایش شهر‌های قرمز کرونایی
هشت شهر در نقشه کرونایی کشور در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

افزایش شهر‌های قرمز کروناییبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از اپلیکیشن ماسک؛ دماوند و فیروزکوه (تهران)، تربت حیدریه (خراسان رضوی)، زرند (کرمان)، رامسر (مازندران)، اراک (مرکزی)، جاسک (هرمزگان) و میبد (یزد) شهر‌هایی هستند که در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند.

علاوه بر آن، شهرستان‌های خوی (آذربایجان غربی)، بیرجند و طبس (خراسان جنوبی)، بردسکن، تایباد، سبزوار و نیشابور (خراسان رضوی)، دامغان و گرمسار (سمنان)، بوئین زهرا و قزوین (قزوین)، الیگودرز (لرستان)، آمل، بابل، بهشهر، جویبار، ساری و نکا (مازندران)، دلیجان و محلات (مرکزی)، حاجی آباد، رودان و میناب (هرمزگان)، شهرکرد (چهارمحال و بختیاری)، کامیاران (کردستان)، صحنه (کرمانشاه) و رودبار (گیلان) در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

بر اساس نقشه کرونایی کشور؛ ۱۵ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۱ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۷۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۹۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

پیش از این رنگ بندی نقشه کرونایی کشور هفتگی منتشر می‌شد که به گفته «کمال حیدری» معاون بهداشت وزارت بهداشت در موج جدید هر دو روز یکبار این نقشه به روز می‌شود. نقشه‌های پیشین هشتم، ششم و چهارم بهمن منتشرشده