در روز‌های آینده نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای شورا‌های شهر و روستا به داوطلبان اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آینه فارس ، رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: در روز‌های آینده نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای شورا‌های شهر و روستا پس از بررسی نتیجه هیأت‌های نظارت به داوطلبان اعلام خواهد شد که پس از طی مراحل قانونی اعلام عمومی می‌شود.

احمد احمد‌ی زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس، اکنون آمادگی‌های مورد نیاز برای برگزاری انتخابات در سطح استان اعم از شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستا‌ها فراهم شده و براساس تقویم اجرایی انتخابات در حال انجام است.

وی گفت: ما به عنوان عوامل اجرایی باید از حقوق تمامی داوطلبان دفاع کنیم و در عین حال حافظ ارزش‌ها و مبانی نظام جمهوری اسلامی هم باشیم.

احمد‌ی زاده تاکید کرد: در شورای اطلاع رسانی استان نیز از همه تدابیر برای افزایش مشارکت مردمی استفاده می‌شود و ایده‌های هموطنان بویژه نخبگان استان استقبال می‌شود که از شهروندان و صاحب نظران در این عرصه دعوت می‌شود دیدگاه‌های خود را به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان ارسال کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس یاد آور شد: آن چه وظیفه دولت در اجرای انتخابات است، سلامت و امنیت انتخابات است. همچنین امانتداری رأی مردم و مبنا قرار داد ن قانون در تمامی فرایند‌های انتخاباتی و تاکید بر اینکه تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات عمل به قانون را سر لوحه کار خود قرار دهند.

به گفته وی، موضوع مهم تقویت و تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها است. حضور گسترده مردم و مشارکت حداکثری سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی است که در عرصه داخلی و خارجی به عنوان پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس ابراز امیدواری کرد که مردم با هوشیاری و درک شرایط تحریم‌های ظالمانه و سخت اقتصاد‌ی همانند دوران هشت سال دفاع مقدس از این آزمون‌ها سربلند شده و هجمه‌ها و عملیات روانی دشمنان با هدف ایجاد یاس و ناامید‌ی خللی در اراده مردم و‌ مشارکت در انتخابات نخواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات فارس از همه دستگاه‌ها، ادارات و ظرفیت‌های رسانه‌ای در خواست کرد با همراهی با شورای اطلاع رسانی در انتشار و اطلاع رسانی محتوا‌های مشوق برای شرکت در انتخابات همکاری داشته باشند