تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با ۷ کشتی گیر که دو نفر از آنان از استان فارس هستند، امروز دوشنبه عازم قطر می‌شوند تا پس از آن راهی توکیو محل برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ شوند

اعزام فرنگی کاران فارس به المپیک توکیو
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با ۷ کشتی گیر که دو نفر از آنان از استان فارس هستند، امروز دوشنبه عازم قطر می‌شوند تا پس از آن راهی توکیو محل برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ شوند.

اعزام فرنگی کاران فارس به المپیکبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، محمدعلی گرایی و محمدرضا گرایی در اوزان ۷۷ و ۶۷ کیلوگرم در پیکار‌های کشتی فرنگی المپیک توکیو به مصاف حریفان سرسخت و آماده خود خواهند رفت.

محمدعلی گرایی، پیش از اعزام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداو سیما از شرایط ایده آل تیم ملی کشتی فرنگی و آمادگی کامل خود خبر داد و افزود: خداراشکر پس از پشت سر گذاشتن چندین اردوی منظم، شرایط تیم ملی بسیار خوب و مناسب است و همه کشتی گیران آماده حضور در بازی‌های المپیک هستند.

فرنگی کار وزن ۷۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص رقبای خود در المپیک اظهارداشت: تمامی ۱۵ حریف من آماده و سرحال هستند و در مسابقات المپیک، حریف آسانی وجود ندارد و عملکرد آن‌ها را بررسی کرده ایم.

قهرمان کشتی فرنگی جهان از سعی و تلاش خود و برادرش برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال المپیک گفت و افزود: کادر فنی و فدراسیون کشتی، شرایط مطلوبی را برای موفقیت ملی پوشان فراهم کردند و همه چیز در اردو‌ها عالی بود و از مردم خوب شیراز و استان فارس می‌خواهم برایمان دعا کنند تا انشاالله با دست پر به شیراز برگردیم