مسئول قرارگاه فرهنگی و جهادی فدائیان مهدی (عج) شهرستان مرودشت هم زمان با سالروز ولادت آقا امیر المومنین علی (ع)،خبر از طبخ ۷۲ دیگ غذا، معادل هفت هزار پرس غذا جهت ا طعام علوی در این شهرستان داد.

آینه فارس: حامد زارع در جمع خبرنگاران بیان داشت: شهرستان مرودشت بیش از ۳۰۰ گروه جهادی داردکه گروه جهادی قرار گاه فرهنگی فدائیان مهدی (عج) در کنار دیگر گروهها در تمام شرایط در کنار مردم عزیز در عرصه های مختلف خدمت رسانی فعال بوده است.
این گروه جهادی با توسل و به نیت ونیابت ۷۲ شهید دشت کربلا در مناسبت های مختلف مذهبی اقدام به طبخ غذا به تعداد ۷۲ دیگ اعم از برنج و خورشت معادل ۷۰۰۰ هزار پرس می نماید که این بار نیز به مناسبت ۱۳رجب میلاد مسعود اول امام شیعیان این اقدام به نیت توزیع بین زندانیان دربندومستمندان صورت می پذیرد
در ادامه بیان داشت این امر مقدس با تدبیر اعضای هیئت‌ مدیره و همچنین با کمک خیرین و نیکوکاران و با همت همکاری موکب باب الحوائج و موکب جابر طبخ و توسط مراکز نیکوکاری و هیئت امنای مساجد در بین نیازمندان جامعه هدف تا امشب توزیع خواهد شد.
در همین راستا در کنار این اقدام خیرخواهانه ۱۱۰ بسته غذایی و معیشتی به ارزش ۷۰ میلیون تومان شامل مرغ ،برنج ،روغن و دیگر اقلام، جهت توزیع بین نیازمند ان جامعه هدف آماده شد است.
لازم به ذکر است تهیه و توزیع البسه ، پوشاک و لوازم خانگی و مشارکت در تولید ماسک و اقلام بهداشتی و توزیع آن بین نیازمندان از دیگر اقدامات جهادی این قرارگاه می باشد.