استاندار فارس گفت: هدفگذاری کرده‌ایم که در استان از ایجاد صنایع جدید و همچنین اکتشاف، استخراج و بهره برداری از معادن جدید حمایت جدی داشته باشیم

به گزارش آینه فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه، در حاشیه مراسم تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه استان در شیراز افزود: علاوه بر این حمایت از صنایع راکد و نیمه راکدی که با ظرفیت پایین فعالیت دارند را نیز از طریق ارائه تسهیلات بانکی مانند تبصره ۱۸ و سایر روش‌های حمایتی در دستور کار داریم.
وی ادامه داد: در مجموع آغوش استان بر روی سرمایه گذارانی که به دنبال کارآفرینی و ایجاد اشتغال هستند باز است و چنین سرمایه گذارانی کاملا حمایت خواهند شد.
استاندار فارس بیان کرد: این استان باید این امتیاز را داشته باشد که صنایع و معادن آن نیز به عنوان یک استان علمی و دانشگاهی مبتنی بر دانش و با بهره وری بالاتری کار کنند.
در پایان به پاس تلاش و کوشش شهردار نورآباد آقای مهندس گودرزی در بحث کارافرینی در زمینه بازیافت روز پنجم مرداد به عنوان روز صنعت و معدن لوح سپاس از طرف ریس سازمان صنعت و معدن استان فارس و ریس خانه صنعت معدن و تجارت فارس با حضور استاندار محترم و ریس خانه صنعت و معدن کشور و جمعی از مسولین استانی به مهندس باقر گودرزی تقدیم گردید.