فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویر احمد گفت: ارتش با تمام توان برای کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا پای کار بوده و هست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آینه فارس ، امیر ابوالقاسم رضایی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش اظهار داشت: روز ۲۹ فروردین یادگاری از امام راحل به فرزندان خود در ارتش جمهوری اسلامی بود که از همان روزهای نخست این دعوت را لبیک گفتند.

وی ادامه داد: ارتش در حوزه های مختلف انقلاب، دفاع مقدس و در برهه کنونی پیرامون کرونا اقدامات خوبی را انجام داده است.

فرمانده ارشد ارتش در فارس و کهگیلویه و بویر احمد پیرامون اقدامات انجام شده در حوزه کرونا گفت: ارتش در فارس همزمان با کل کشور بلافاصله با تمام توان پای کار آمد و در اولین گام نقاهت‌خانه و سپس بیمارستان پشتیبان را برای بیماران کرونایی احداث کرد که هم‌اکنون نیز مشغول به خدمت‌رسانی می باشد.

وی درخصوص برنامه های ارتش در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه های ما از ۲۱ فروردین مصادف با شهادت امیر صیاد شیرازی آغاز شده و تا سوم اردیبهشت مصادف با شهادت امیر قرنی ادامه خواهد داشت.

این مقام نظامی با اشاره به شرایط موجود و عدم امکان تجمع، اضافه کرد: برای جلوگیری از ترافیک و تجمع مردم، رژه خودرویی را در یکی از پادگان های شیراز در صبح روز ۲۹ فروردین ماه خواهیم داشت، همچنین سایر برنامه‌ها نیز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گفته وی دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران به صورت مجازی، برگزاری مسابقه مکتوب سپهبدهای اخلاق، محافل و کلاس‌های مجازی قرآنی همراه با تاریخچه ارتش، برپایی ایستگاه تب‌سنجی و جمع آوری کمک های مومنانه برای خانواده های نیازمند، رزم نوازی گروه های ارتش در بیمارستان های بیماران کرونایی در فضای باز و رژه پهپادها از جمله برنامه های ارتش در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

امیر رضایی با اشاره به افتتاح ۲۳ هزار منزل سازمانی ارتش در سطح کشور گفت: در سوم اردیبهشت ۱۴۴ واحد مسکونی در شیراز و ۴۰۰ واحد مسکونی دیگر برای تعاونی مسکن با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام