مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز از آمادگی این نهاد برای تشییع و و‌داع با پیکر ۱۰‌ شهید دوران دفاع مقدس خبر داد.

  1. به گزارش آینه فارس، رضا جاویدی با اشاره به برگزاری آیین تشییع و وداع با ۱۰ شهید دوران دفاع مقدس در روز سه‌شنبه ششم دی ماه همزمان با سالروز شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) به تشریح اقدامات شهرداری کلانشهر شیراز پرداخت.

او در بُعد حمل‌ونقل ریلی و ناوگان اتوبوسرانی به خدمات‌رسانی قطار شهری شیراز از ساعت هفت و پنج دقیقه صبح سه‌شنبه و اختصاص بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در مسیرهای مختلف تعیین شده به امت شهیدپرور سومین حرم اهل بیت(ع) اشاره کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز به فضاسازی مسیر اعلام شده تشییع شهدا و دیگر فعالیت‌های مدیریت شهری پرداخت و تصریح کرد: نصب ریسه و پرچم عزا و همچنین اکران بیش از ۱۱۰ عدد استند، بیلبورد، پل هوایی و… با محتوای اطلاع رسانی مراسم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تلفیق دهه دوم فاطمیه اشاره کرد.

جاویدی گفت: سیاه پوش کردن معابر و اهتزاز پرچم عزای فاطمی(س) بر روی تقاطع‌های غیرهمسطح توسط مناطق یازده‌گانه و حوزه فرهنگی- اجتماعی از دیگر اقدامات شهرداری شیراز برای سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بوده است.

حضور سازمان‌های خدمات‌رسان زیر مجموعه معاونت محیط زیست و خدمات شهری، استقرار اکیپ‌های آتش‌نشانی و خودروهای خدماتی مورد استفاده برای اجرای مراسم در طول مسیر تشییع نیز از دیگر اقداماتی بود که این مقام مسوول به آن پرداخت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز از هماهنگی و ایجاد موکب‌های صلواتی و توزیع اقلام فرهنگی با محوریت حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری در مراسم نیز خبر داد.