مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد از مناقصه ۴ پروژه در این منطقه اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال خبر داد

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس، احسان انصاری شنبه ۲۸ اسفند در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلام خبر فوق بیان کرد: این مهم در راستای تحقق چشم انداز توسعه و گسترش زیر ساخت‌ها در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰، شاهد اجرای پروژه‌های متعدد زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد بودیم، افزود: با استقبال خوب سرمایه گذاران پروژه‌های زیرساختی، شاهد پویایی و تحرک قابل وصفی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد هستیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد خاطرنشان کرد: پروژه‌های احداث جاده‌ها و کانال‌های سطحی شمال رودخانه مهران شور با اعتباری بالغ بر ۳۴۰۱ میلیارد ریال، اجرای بخشی از شبکه آب و فاضلاب شهرک پشتیبان با اعتباری بالغ بر ۱۵۹۶ میلیارد ریال، آبرسانی به مجتمع آلومینیوم جنوب بزرگترین تولید کننده آلومینیوم کشور از طریق خط لوله با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال و احداث ساختمان ذخیره اسید سولفوریک با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال از جمله این پروژه‌هاست که به مناقصه رفته است.

انصاری ابراز امیدواری کرد که با عملیاتی شدن و گسترش پروژه‌های زیر ساختی، شاهد حضور پر رنگ تر سرمایه گذاران در این کانون اقتصادی و صنعتی باشیم