رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز از آغاز ساخت دوازه المان جدید مزین به سردیس شهدا در شهر شیراز خبر داد.

محمد رضا زندیه رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز گفت: زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا یکی از رسالت‌های همگانی است و در همین راستا طراحی و ساخت المان‌های مزین به سردیس دوازده شهید والامقام در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

او با اشاره به اقدامات گسترده در خصوص پاسداشت مقام شامخ شهدا در زیبا سازی شهر، افزود: سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری همواره نسبت به این موضوع توجه و اهتمام ویژه‌ای داشته که از جمله می‌توان به طراحی، ساخت و نصب اِلمان شهدا، اجرای نقاشی‌های دیواری، چاپ و نصب تابلو و بنر‌های تصاویر شهدا در معابر اشاره کرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز افزود: در همین راستا طراحی و ساخت سردیس شهید سرلشکر پاسدار عبدالرسول استوار محمودآبادی بعنوان اولین المان از این مجموعه آغاز شده و تلاش می‌کنیم این سردیس همزمان با سالگرد شهادت این شهید والامقام در یکی از محور‌های اصلی شهر جانمایی و نصب شود تا حداقل توجه در حق چنین مردان بزرگی داشته باشیم.

لازم بذکر است شهید سرلشکر پاسدار استوار محمودآبادی در زمان جنگ تحمیلی و دفاع از میهن اسلامی نقشی بسیار برجسته و تاثیر گذار داشتند و در جبهه مقاومت و دفاع از حریم اهل بیت (ع) در مقابل گروه‌های تکفیری دوشادوش سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی در سوریه و عراق به مجاهدت پرداخت، ایشان در تاریخ  ۹۹/۹/۱۶  به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/