دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف نیروی زمینی ،هوایی ،دریایی و پدافند هوایی نیرو‌ می پذیرد

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس،سرهنگ یاری مسول دفتر گزینش و استخدام ارتش استان فارس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آینه فارس گفت :آزمون ورودی دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال تحصیلی جدید ۱۴۰۱_۱۴۰۰ از بین جوانان متعهد ،انقلابی ،مومن ، باورحیه رزمندگی و علاقه مند به حرفه نظامی گری و دارای رشته های علوم تجربی،انسانی ،ریاضی فیزیک ،با حداکثر سن ۲۳و شرط معدل و دانش آموزان سال دوازدهم این سه رشته نیرو‌ می پذیرد .

سرهنگ محمد رضا یاری با اشاره به اینکه داوطلبان و علاقمندان برای ثبت نام می توانند به سایت www.gozinesh.AlA.ir مراجعه کنند ،افزود :افراد واجد شرایط با خواندن دفترچه راهنما می‌توانند در این آزمون ورودی ثبت نام کنند.

او با بیان اینکه مدت خدمت سربازی انجام شده به حداکثر سن اضافه می شود ،عنوان‌کرد : ثبت نام از ۵ آبان ۱۴۰۰ تا ۱۵ آذر ادامه دارد .

همچنین تاریخ آزمون روز جمعه مورخ ۱۰دی در شیراز برگزار می شود و افراد برای دریافت کارت ورود به جلسه می‌توانند از ۷ تا ۹ دی به سایت ذکر شده مراجعه و کارت دریافت کنند .

یاری در ادامه سخنان خود تصریح کرد :داوطلبانی که دارای غیبت سنواتی هستند و دفترچه اعزام به خدمت آنان دارای مهر غیبت است مجاز به ثبت نام نیستند