خبرنگاران این رسانه در جریان پیگیری های خبری خود به زمزمه هایی برمی خورند که میهمان کردن خوانندگان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس، کندی انتصاب مدیران استانی انتقاد زیرپوستی طیف های اصولگرایان از استانداران را در پی داشته است. گویا ترکیب تمامی معاونان ایمانیه قطعی شده و علت تاخیر انتصاب آن است که مراحل صدور حکم آنها زمانبر شده است. یکی از آفت های چنین تاخیرهایی بی انگیزه گی و بلاتکلیفی مدیرانی است که از دولت سابق روی کار هستند که امیدواریم هرچه سریع تر ترکیب مدیریت استان تعیین تکلیف گردد.

یکی از نزدیکان استاندار فارس در این رابطه به آینه فارس گفت گفت: اگر احساس می‌شود برخی انتصاب ها به کندی صورت می گیرد به این دلیل است که حزبی و گروهی عمل نمی شود.  تک تک افراد را بررسی می شوند و گاهی می بینیم آقای استاندار با افرادی که کار می کند که در گذشته شاید یک بار هم آنها را ندیده یا آشنایی قبلی با آنها نداشته است ولی با توجه به شایستگی هایی که این افراد دارند از آنها استفاده می شود.البته نیروهای بسیار خوبی هم وجود دارد که گمنام هستند و باید آنها را معرفی کرد.

این فعال سیاسی یادآور شد: انتظار داریم دوستان به برخی از شبهات که در فضای مجازی مطرح می شود به درستی پاسخ دهند که برداشت نادرستی نشود.

وی با اشاره اهمیت لزوم تغییر شرایط در استان گفت: همه دستگاه ها در کنار هم تلاش می‌کنند که وضعیت تغییر کند و مشکلات مردم کمتر شود و کسانی هم باید به کار گرفته شوند که به دنبال تحول باشند و شایستگی لازم را داشته باشند.

 

آخرین تغییرات

تغییرات در تیم مدیریتی استان فارس آغاز شده است و گفته می شود به زودی بعد از انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس سایر معاونتها و برخی مدیران کل نیز ظرف یک ماه آینده معارفه خواهند شد.

گفته می شود انتصاب سرهنگ پاسدار محرابی به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس قطعی است و هفته جاری معارفه وی انجام خواهد شد.

همچنین طبق آخرین شنیده های آینه فارس از بین آقایان ناصر شمس معاون اسبق حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، محمد فرخ زاده معاون شهردار اسبق شیراز محمد فرخ‌زاده عضو فعلی شورای شهر شیراز و عبدالعلی کریمی مدیر سابق امور اراضی فارس و قائم مقام معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی فارس یک نفر به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس منصوب خواهد شد.

هرچند گفته می شود محمد فرخ‌زاده از گزینه های اصلی کسب تصدی معاونت گردشگری و زیارتی استانداری فارس نیزمی باشد.

طبق آخرین شنیده های ما گزینه فرمانداری شیراز نیز در شرف معرفی است.