رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش سوزی گسترده در یک انبار مواد غذایی، خشکبار و عطاری در خیابان تیموری این کلانشهر با اعزام ۳۰ آتش نشان از هشت ایستگاه آتش‌ نشانی مهار شد

به گزارش آینه فارس، هادی عیدی پور روز دوشنبه افزود: ساعت ۳:۴۵ دقیقه بامداد دوشنبه ۱۵ خردادماه جاری آتش سوزی گسترده در یک ساختمان دو طبقه در خیابان تیموری شیراز به آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: به دنبال آن، آتش نشانان شیراز از هشت ایستگاه عملیاتی به همراه خودروهای اطفایی سنگین و نیمه سنگین به محل مذکور اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اظهار کرد: آتش نشانان موفق شدند با اقدام سریع و قبل از سرایت آتش به منازل و مغازه های اطراف آتش را پس از چهار ساعت تلاش بی وقفه مهار کنند.

عیدی پور افزود: حریق از طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه که از آن به عنوان انبار مواد غذایی، خشکبار و عطاری استفاده می شد شروع شده و به سرعت به راه پله ها و طبقه دوم رسید.

وی ادامه داد: حضور به موقع آتش نشانان و اقدام سریع آنها مانع سرایت آتش به منازل، مغازه ها و هتل اطراف محل مذکور شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز عنوان کرد: علت، وسعت و خسارت وارده در پی این آتش سوزی بعد از بررسی کامل توسط کارشناسان اعلام خواهد شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز همچنین گفت: در اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۷ با تیر چراغ برق در یکی از ورودی‌های شیراز، ۲ نفر کشته و یک نفر نیز مصدوم شد.

عیدی پور افزود: این حادثه ساعت حوالی ساعت ۵:۱۱ دقیقه صبح امروز در بلوار خلیج فارس شیراز روی داد که طی آن خودرو مذکور پس از انحراف از مسیر با تیر چراغ برق برخورد می کند.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده ۲۰۷ و سرنشینان آن در خودرو محبوس شده که آتش نشانان اعزامی از ۲ ایستگاه آتش نشانی با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات، آنها را از خودرو خارج می کنند.

او اظهار کرد: در این حادثه به علت شدت تصادف ۲ نفر جان باخته و یک نفر نیز مصدوم شد.