امروز طی مراسمی با حضور مدیران رسانه‌ها، خبرنگاران و جمعی از مدیران شهرداری شیراز، از جان‌علی كشاورز و جمعی از پاكبانان شیراز با اهدای گل پاكبانان شهر شیراز به نمایندگی از سایر پاكبانان تجلیل صورت گرفت.

 امروز طی مراسمی با حضور مدیران رسانه‌ها، خبرنگاران و جمعی از مدیران شهرداری شیراز، از جان‌علی کشاورز و جمعی از پاکبانان شیراز با اهدای گل پاکبانان شهر شیراز به نمایندگی از سایر پاکبانان تجلیل صورت گرفت.

رضا جاویدی، رئیس کانون بسیج رسانه شیراز گفت: در ایام شیوع کرونا در کنار کادر درمان که شبانه‌روز در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، تعدادی از مشاغل هم به جد با کرونا مبارزه می‌کنند که یکی از آن‌ها قشر خدوم و زحمتکش پاکبانان هستند که در این ایام کمتر نامی از آن‌ها برده شده است.

به گفته رئیس هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه فارس؛ پاکبانان در این ایام که برخی‌ها متأسفانه بهداشت را رعایت نکرده و ماسک و دستکش‌های استفاده شده خود را در خیابان می‌اندازند، خطر ابتلا به کرونا را به جان خریده و نسبت به جمع‌آوری زباله‌ها و پسماندها برای حفظ سلامت مردم و نظافت شهر اقدام می‌کنند، پس این اقدام آنان جای قدردانی دارد به‌همین دلیل امروز تلاش کردیم تا به سهم و وسع خود تجلیلی از تعدادی از این قشر زحمتکش داشته باشیم.

انتهای پیام/ ا / م