رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس گفت: اعتبارات هزینه‌ای استان فارس بر اساس نظامی بودجه ریزی در سال ٩٩ بالغ بر ٧۵٨ میلیارد تومان اعلام شده که دومین استان کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آینه فارس به نقل از مهر، حسن نوروزی بعدازظهر شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه فارس، بیان کرد: علیرغم اینکه اعتبارات هزینه استان فارس با در مرحله ۱۵۸ میلیارد تومان اعلام شده بود بر اساس تفاهم نامه‌های صورت گرفته ۱۲۶ میلیارد تومان علاوه بر این مبلغ به فارس تخصیص یافت.

او تصریح کرد: فارس در ابلاغ اعتبارات هزینه‌ای رتبه دوم کشور را داشته اما این ابلاغ‌ها صرفاً کسری حقوق‌ها را پوشش داده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس در خصوص اعتبارات خزانه اسلامی نیز بیان کرد: بیش از ۳۴۹ میلیارد تومان اعتبارات خزانه اسلامی در استان فارس تخصیص پیدا کرده که تاکنون ۲۳۸ میلیارد تومان آن در فارس در قالب اسناد مالیاتی و بانکی ابلاغ شده است.

نوروزی ادامه داد: پس از دستور صدور تخصیص از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت اقتصاد باید اسناد تسویه مرتبط با آن را صادر کند که تاکنون ٢۶٠ میلیارد تومان تاکنون صادر شده است.

او افزود: ١٠٣ میلیارد تومان اسناد دیگر نیز به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده که در حال بررسی قرار دارد که ١٠٠ میلیارد تومان آن بانکی است