فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: با اتکا به توان داخلی و بهره گیری از ظرفیت جوانان این مرز و بوم می‌توان از سد مشکلات گذشت و قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگر فتح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آینه فارس، سردار سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در برنامه رهیافت رادیو اقتصاد گفت: پیاده‌سازی سیاست ها و اهداف اقتصاد مقاومتی اولویت اصلی مجموعه قرارگاه خاتم ‌الانبیاء (ص) است.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های جدی مقام معظم رهبری بحث قوی شدن کشور در مقابل تکانه‌های تحریم و نامهربانی های غربی هاست،‌تصریح کرد: اگر عزم همه برای پیاده سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور جزم می‌شد به یقین امروز وضعیت کشور بدین صورت نبود و خیلی راحت تر امکان دور زدن تحریم ها وجود داشت و در ضمن فشار کمتری روی مردم بود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به تحریم‌ها و آثار آن در زندگی مردم اظهار کرد: وقتی عزم و اراده برای مقابله با این شرایط جزم و از همه ظرفیت‌ها استفاده شود بی‌تردید می‌توان از سد تمامی مشکلات عبور کرد.

سردار محمد در ادامه گفت: برای مقابله با تحریم ها بر اساس چهارچوب های اقتصاد مقاومتی دو سال و نیم پیش ساختار و سازمان قرارگاه مورد بازنگری قرار گرفت به عبارتی ماموریت ها مجدد بررسی و شناسایی شد.

وی افزود: گلوگاه های کشور که قرارگاه باید در آنها نقش آفرین باشد همه و همه مورد شناسایی قرارگرفت و با یک برنامه مدون به سمت رفع مسائل و مشکلات حرکت ها آغاز و به شکرخدا توفیقات زیادی به دست آمد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) همچنین با تاکید بر اینکه از تمامی ظرفیت‌های کشور باید استفاده کرد، تصریح کرد: با اتکا به توان داخلی و بهره گیری از ظرفیت جوانان این مرز و بوم می‌توان از سد مشکلات گذشت و قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگر فتح کرد.

سردار محمد همچنین جلوگیری از خام فروشی و عدم وابستگی به نفت، نگاه به درون و ظرفیت های بومی، توسعه صنایع، معاون و کشاورزی را از توصیه های مورد تاکید مقام معظم رهبری به مسئولان عنوان کرد و گفت: تحول در حوزه اقتصادی و مقابله با تحریم‌های دشمن نیازمند برخورداری از روحیه جهادی و انقلابی است و سپاه با رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی وصیانت از امنیت و آرامش ملت ایران در این عرصه مورد تهدید دشمن به ایفای نقش موثر می پردازد.

انتهای پیام