همزمان با آغازدهه فجر استاندار فارس و جمعی از مدیران ارشد استان امروز با حضور در گلزار شهدا با مقام شامخ شهدا تجدید میثاق کردند.

همزمان با آغاز دهه فجر استاندار فارس و جمعی از مدیران ارشد استان امروز با حضور در گلزار شهدا با مقام شامخ شهدا تجدید میثاق کردند.

استاندار فارس در این مراسم گفت: جایگاه شهدا جایگاهی رفیع در جمهوری اسلامی ایران است و بخش قابل توجه از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون شهدا و رشادت‌های شهدا است.

عنایت الله رحیمی افزود: شهدا نقش ویژه‌ای در به ثمر نشستن و تداوم انقلاب اسلامی داشته‌اند، مردم ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا هستند.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس یادآور شد: در دهه فجر انقلاب اسلامی نیز تلاش می‌شودکه بهترین خدمات به مردم ارائه شود تا شاهد افزایش رضایتمندی مردم و افزایش کیفیت زندگی مردم در کشور و به خصوص در استان فارس باشیم.

رحیمی ادامه داد: در دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد به بهره برداری رسیدن طرح‌های مختلف برای افزایش خدمات رسانی به مردم خواهیم بود و امید است خدمات و طرح‌های ارائه شده موجب افزایش خدمت رسانی به مردم شود.

انتهای پیام/