امام جمعه شیراز گفت: امروز اگر کسی حق شرط گذاشتن در مورد برجام را داشته باشد این ملت ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آینه فارس ، آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز افزود: همه‌ی دنیا می‌دانند که ما تعهدات برجامی را مدت‌ها پس از خروج آمریکایی‌ها و بد عهدی‌های اروپایی‌ها ادامه دادیم و به جهانیان ثابت کردیم که پای عهد خود ایستاده‌ایم.

وی تاکید کرد: همه کسانی که در عرصه سیاسی کشور میدان داری می‌کنند هم نباید فراموش کنند که این بار شرط گذاشتن و تکلیف مشخص کردن باید از طرف ما باشد نه آمریکا و متحدانش که بار‌ها در این زمینه عهدشکنی کرده اند.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به حضور مردم در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور مردم در روز بیست و دوم بهمن ماه امسال همچون سال‌های گذشته حماسی و معنادار بود و این حضور وفاداری ملت سختی کشیده ایران را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد.

آیت‌الله دژکام افزود: ملت ایران با وجود محدودیت‌های بسیاری که به خاطر شرایط کرونایی ایجاد شده بود به میدان آمدند و نشان دادند پای ارزش‌های دینی و انقلابی خود محکم ایستاده اند و عزمشان زمینه‌سازی برای ظهور است.

وی گفت: ملت ایران وظیفه‌ی خود را در این برهه از زمان به خوبی ایفا کرده و حضور حماسی آن‌ها وظیفه مسوولان را سنگین‌تر از قبل کرد.

خطیب جمعه شیراز افزود: مسوولان باید تلاش کنند با حل مشکلات مردم باری از روی دوش آن‌ها بردارند تا آن‌ها احساس کنند مسوولان هم مثل مردم پای کار هستند و زیر قول‌ها و وعده‌های خود نمی‌زنند.

نماینده ولی فقیه در فارس در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز به موضوع راه و روش انتقاد اشاره کرد و گفت: افرادی که روحیه انقلابی بودن دارند باید بدانند در مسئله انتقاد آن چه را که بیشتر از همه رعایت کنند مسئله ادب و احترام است و نباید در باب انقلابی‌گری اگر انتقادی می‌شود آن انتقاد با بی ادبی و بی احترامی همراه باشد